Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@22:00:38 GMT

انتصاب رئیس روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۸۴۰

به گزارش ایلنا،  متن حکم محسن حاجی میرزایی، وزیرآموزش‌وپرورش به شرح زیر است:

«جناب آقای فریبرز حمیدی

 نظر به‌مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی» منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» سیاست‌های رئیس‌جمهور محترم و همچنین مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روابط عمومی منویات مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وزارت آموزش و پرورش وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی راهکار‌های رفع موانع حقوقی و قضایی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، نشر کتب و همچنین فضای مجازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی راهکار‌های رفع موانع حقوقی و قضائی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، نشر کتب و همچنین فضای مجازی اظهار داشت: در این نشست که با حضور معاون قضائی دیوان عدالت اداری، معاون دادگستری استان تهران، معاون حقوقی و توسعه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش پرورش و جمعی از کارشناسان مرتبط با موضوع برگزار شد، اعضای حاضر در جلسه پیرامون اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و قضائی و ضرورت اصلاح رویه‌ها اتفاق نظر داشتند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروهی شامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و همچنین دیوان عدالت اداری و دادگستری جهت بررسی فرآیند رسیدگی و ارائه راهکار برای همگرایی بیشتر میان دستگاه‌ها در جهت رفع ایرادات موجود از سوی کمیسیون اصل نود مجلس تشکیل شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: پیرو اعمال نظارت قبلی کمیسیون اصل نود مجلس در موضوع انتشار برخی محتوا‌های مغایر با ارزش‌های فرهنگی اسلامی بر بستر سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی داخلی و سکو‌های اینترنتی و تداوم این روند، مقرر شد بررسی اقدامات بازدارنده جهت عدم تکرار انتشار محتوای ضد فرهنگی در فضای مجازی تهیه و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمیسیون اصل نود تقدیم شود.

دیگر خبرها

  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری