Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر داخلی مؤسسه فن خطابه امیر بیان یزد گفت: علت وقوع فتنه‌ها در کشورهای شیعه نشین منطقه به دلیل فتنه انگیزی علمای فاسدی است که در لباس دین و روحانیت، به دین و روحانیت خیانت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام که در مهدیه بیدک شهرستان مهریز برگزار شد، گفت: ضرر علمای فاسد از سپاه یزید بیشتر است؛ زیرا علمای فاسد در لباس دین، روح و اموال انسان‌ها را به تاراج می‌برند و مردم به‌واسطه آنکه به آن‌ها اعتماد دارند با آن‌ها همراه می‌شوند و این‌گونه فتنه رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر داخلی مؤسسه فن خطابه امیر بیان یزد افزود: امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند فتنه در حالی ایجاد می‌شود که حق از باطل قابل‌تشخیص نیست. در فتنه‌ها فضای غبارآلودی مهیا می‌شود به‌طوری‌که مردم نمی‌توانند حقیقت را به‌درستی تشخیص دهند.

وی با اشاره به حدیث گران‌سنگی از حضرت امام حسن عسکری علیه‌السلام، در مورد بهترین و شرورترین مخلوقات خداوند تأکید کرد: حضرت فرمودند بعد از معصومین و اهل‌بیت گرامی اسلام (ع)، بهترین مخلوقات خداوند، علمایی هستند که مسیر صلاح و صراط مستقیم را می‌پیمایند و مردم را نیز به همراه خود به سمت رستگاری هدایت می‌کنند.

دادآفرین ادامه داد: ابلیس که از درگاه خداوند رانده شد و فرعون و نمرود که ادعای خدایی کردند شرورترین مخلوق خدا بودند و بعد از آن‌ها علمای فاسد از شرورترین مخلوقات هستند؛ زیرا مایه گمراهی و ایجاد فتنه‌ها می‌شوند و مردم را از راه راست و مسیر بندگی خداوند دور می‌کنند. اینان همان کسانی هستند که مورد لعن و نفرین خداوند قرار می‌گیرند.

نمونه‌ای از بهترین و شرورترین مخلوقات خداوند در دوره معاصر

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به شخصیت شهید شیخ شریف قنوتی به‌عنوان نمونه‌ای از بهترین مخلوقات خداوند بیان کرد: در شرایطی که بعثی‌ها تمام تجهیزات خود را به خرمشهر آورده بودند و بنی‌صدر و ایادی او معتقد بودند که باید خرمشهر را تقدیم صدام کرد و نفوذی‌های بنی‌صدر در بین رزمندگان ایرانی بذر تفرقه می‌پراکندند و دشمن از سوی دیگر ایجاد یأس و ناامیدی می‌کرد، شهید شیخ شریف قنوتی با روشنگری‌های خود، مهره کلیدی آزادی خرمشهر شد.

دادآفرین افزود: شهید شیخ شریف قنوتی به جوانان و رزمندگان قوت قلب می‌داد تا جایی که دشمن متوجه شد علت مقاومت رزمندگان ایرانی در خرمشهر و تخلیه نکردن شهر، این شیخ شجاع است. وقتی به دست بعثی‌ها می‌افتد، 10 نفر این شیخ را محاصره می‌کنند و او را زیر مشت و لگد می‌گیرند و فرمانده آن‌ها با سرنیزه مغز او را خارج می‌کند و او همان‌دم شهید می‌شود.

وی با اشاره به حضور مؤثر و پررنگ روحانیت در عرصه‌های مختلف در کنار مردم اظهار داشت: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس نسبت به جمعیت روحانیون کشور، بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و روحانیت راستین حتی با نثار جان خود از مردم و حقوق و اعتقادات آن‌ها دفاع می‌کند.

این پژوهشگر همچنین بابیان اینکه الحاجی الحسن نمونه‌ای از علمای فاسد و شرور است بیان کرد: الحاجی الحسن یک عالم شیعی 40 ساله بود که در سال 2006 از حزب‌الله لبنان فاصله گرفت و یک حزب برای خود ایجاد کرد و در ادامه انحرافات اعتقادی‌اش کار را به‌جایی رساند که با ترامپ دیدار و عکس یادگاری گرفت و از مسلمانان آمریکا دعوت کرد که به نفع ترامپ رأی بدهند.

عالم فاسد در لباس روحانیت به دین خیانت می‌کند

دادآفرین ادامه داد: در حالی این شیخ گمراه از مسلمانان آمریکا چنین درخواستی کرد که ترامپ همان زمان، از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری کرد. فرقه شیرازی‌ها که شیعه انگلیسی و در خدمت صهیونیسم هستند نیز از این قماشند که ایادی آن‌ها در عراق تا پای ترور آیت‌الله سیستانی نیز پیش رفتند.

مسئول هیئت روضه الشهدای شهرستان مهریز همچنین با اشاره به فتنه‌های اخیر در کشورهای شیعه‌نشین منطقه خاورمیانه تصریح کرد: قرار بود با کمک نیما زم، این مهره اسرائیل و سعودی‌ها، آشوب‌ها در عراق و لبنان و حتی در ایران ابعاد هولناک و گسترده‌تری پیدا کند که با دستگیری این مهره از شدت فتنه‌ها کاسته شد.

وی افزود: یکی از دلایل وقوع این فتنه‌ها و ایجاد هرج‌ومرج در کشورهای شیعه‌نشین منطقه خاورمیانه، فتنه‌انگیزی علمای فاسدی است که در لباس دین و روحانیت، به دین و روحانیت خیانت می‌کنند.

انتهای پیام/90028

منبع: فارس

کلیدواژه: فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا

جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با سالنامه «اعتماد» گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روزهای ایران را هم بررسی‌ کرده است.   در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید؛   * دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟   * مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.   * این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟   * اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود   * به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی‌ به انسانیت اتفاق افتاد.   * چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   * این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.   * خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشورهای منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم) بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است