Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:16:45 GMT

روند ساخت بیمارستان اسلام‌آبادغرب مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۳۸۹۹

روند ساخت بیمارستان اسلام‌آبادغرب مطلوب نیست

«مهرداد سالاری» روز پنجشنبه در نشست با «محمدجعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری کرمانشاه افزود: روند ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده اعم از پروژه‌های مسکن مهر و ساخت مناطق مسکونی از روند خوبی برخوردار بوده اما ساخت بیمارستان اسلام‌آبادغرب به هیچ عنوان مناسب نیست و از روند ساخت آن گله‌مند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بیمارستان اسلام‌آباد غرب در زلزله ۲ سال قبل دچار خسارت‌های زیادی شد که اکنون بعد از گذشت ۲ سال از روند ساخت مطلوبی برخوردار نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ساخت و بازسازی این بیمارستان از دغدغه‌های مردم است، تصریح کرد: مراحل ساخت این پروژه مطلوب نیست و ما از این روند گله‌مند هستیم و در این راستا جلسات مختلفی با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر داشتیم که امیدواریم این روند سرعت بگیرد و ساخت آن هرچه سریعتر به اتمام برسد.

سالاری اضافه کرد: ما در جلسات شورای فنی استان روند ساخت تمام پروژه‌ها را کنترل و با دقت بر روند ساخت آنها نظارت می‌کنیم و از عوامل ذیربط در ساخت این بیمارستان می‌خواهیم که تلاش های خود را برای اتمام هر چه سریعتر آن بکار گیرند.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

مسئولان ارشد کرمانشاه گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی و شهری استان را تا پایان سال ۹۸ تکمیل می کنند.

برچسب‌ها محمدجعفر علیزاده استانداری کرمانشاه بنياد مسكن انقلاب اسلامی راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه بنياد مسكن انقلاب اسلامی راه و شهرسازی استانداری کرمانشاه بنياد مسكن انقلاب اسلامی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی