Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان همراه با حاشیه‌های همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امروز پنجشنبه(۱۴ آذر‌) پنجمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

روند ثبت نام از ساعت ۸ صبح در فرمانداری‌ تبریز آغاز شده و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مهدوی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز تا پایان روز چهارم ثبت نام، ۱۰۳ نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ثبت نام کرده اند.

علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز از چهره‌هایی بود که صبح امروز راس ساعت ۸، با حضور در فرمانداری، برای ثبت نام در مجلس یازدهم از حوزه تبریز کاندیدا شد.

علیرضا نوین به جمع خبرنگاران آمده و در پاسخ به سوالات آنها می‌گوید: بزرگ‌ترین مسئله‌ای که می‌توان در مجلس فعلی مطرح کرد عدم نظارت و یا نظارت ناکافی است و متاسفانه امروز در چند دوره شاهد مجلسی بودیم که نمایندگان با دولت بیشتر همراه هستند که این همراهی هم  بابت پیشرفت نیست بلکه به خاطر تفاهمات حزبی و منافع شخصی می‌باشد. 

او ادامه می‌دهد: باید قانون‌هایی که نوشته می‌شود نظارت و اجرا شود تا شاهد مجلسی باشیم که در راستای رفاه مردم و احیای حقوق آن‌ها و التزام انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی می‌کند. 

شهردار اسبق تبریز در رابطه با شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی خود هم توضیح می‌دهد: بنده در دوره ۸ ساله شهرداری خود نشان دادم که اهل ریخت و پاش نیستم و همچنین اخیرا شاهد بداخلاقی‌های انتخاباتی هستیم که از جمله کارهای مانند خرید رای، هیاهوی جنجالی و سیاسی و تهمت و افترا و هزینه‌های بسیار سنگین به نام‌های مختلف را می‌بینیم که برای هر کدام از آنها توجیهی انجام می‌شود. 

او اضافه می کند: امیدواریم که در این وضعیت گرانی که در همه چیز از جمله کاغذ و هزینه‌های دیگر  وجود دارد هم دست به دست هم داده تا شفاف‌سازی‌های لازم انجام گیرد. 

 نوین تاکید می‌کند: هزینه‌های تبلیغاتی ما جزو حداقل‌ها و ضرورت‌هایی خواهد بود که انجام می‌گیرد. 

او حزب و مشی سیاسی خود را مستقل اعلام کرده و معتقد است که قطعا هر ائتلافی که در جهت رفاه و خدمت مردم شکل گیرد خوب است، اما تعهد بنده، برای ملت خواهد بود و اگر توفیقی باشد به عنوان وکیل ملت خواهم رفت. امیدواریم احزاب به شکل واقعی در کشور تشکیل شود که درون همه برنامه‌های آنها مردم باشد.

علیرضا احمد بیگی، نماینده فعلی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از دیگر چهره های شاخصی بود که با حضور در فرمانداری٬ برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نامزد شد.

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز انقلاب اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی جغتای گفت: سنوروزیس (گیجی) نام بیماری ناشی از سنوروس سربرالیس است. سنوروس سربرالیس مرحله نوزادی انگل تنیا مولتی سپس مولتی‏سپس است.

 

دکتر ابراهیم سپهر افزود:انگل بالغ در روده سگ و سگ سانان زندگی می‌کند. مرحله لاروی این انگل عمدتا تمایل به سیستم اعصاب مرکزی بخصوص مغز و نخاع شوکی نشخوارکنندگان دارد که موجب کاهش اشتهای شدید، کاهش بینایی به طورت یک طرفه یا نامتقارن، عدم تعادل در ایستادن و راه رفتن، به دور خود چرخیدن، چرخاندن سر و کوبیدن سر به دیوار توسط دام می‌شود.

 

وی افزود: وجود سگ آلوده در محیط نگهداری دام و آلوده نمودن علوفه موجود در محیط از طریق دفع مدفوع و همچنین نشستن بر روی علوفه و خوراکی که مورد مصرف دام قرار می‌گیرد، زمینه بیماری سنوروزیس را در گوسفندان به وجود می‌آورند،.

این نوع کرم و انگل خطرناک ابتدا به داخل خون می‌رود و سپس از طریق خون وارد مغز گوسفند شده و با ایجاد یک کیست نسبتا بزرگ در مغز دام، بیماری گیجی را به وجود می‌آورد

 

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است
  • ۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند