Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اعضای هلال‌احمر ضمن صدور بیانیه و اعلام تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای‌ عالی، اعلام کردند با دقت، حوادث و مسائل اخیر را تحت نظارت داشته و انجام شایسته امور، قانون‌مداری و شفافیت در تصمیمات را با قوت پیگیری خواهند کرد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جمعی از اعضای جمعیت هلال‌احمر در بیانیه‌ای از تشکیل جلسه فوق‌العاده این شورا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه که توسط حجت‌الاسلام عبدالحسین معزى؛ نماینده ولى‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، على نوبخت؛ نماینده رئیس‌جهمور در شورای‌عالى این جمعیت و برخی از اعضای منتخب و بازرسان شورای عالی هلال‌احمر منتشر شده، آمده است:

جمعیت هلال‌احمر، با سابقه درخشان تاریخى خود همواره در حوادث و آلام در کنار ملت شریف ایران اسلامی بوده و این همراهی با استمرار خدمات انسان‌دوستانه توسط بدنه مطهر آن ادامه خواهد داشت.

شورای‌عالی جمعیت در اجرای وظایف قانونی خود و مسئولیت بزرگی که به نمایندگی از اعضا و داوطلبان بر عهده دارد با دقت، حوادث و مسائل اخیر را تحت نظارت داشته و انجام شایسته امور، قانون‌مداری و شفافیت در تصمیمات را با قوت پیگیری خواهد کرد.

حفظ سرمایه عظیم مردمی و اعتماد آنها به این نهاد ارجمند همواره سرلوحه کارها بوده و در این راستا با تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی از استحکام بنیانهای این شجره طیبه صیانت خواهیم کرد.

بدون شک مسیر تعالی و شکوفایی جمعیت هلال‌احمر به احسن وجه طی خواهد شد.

بررسی گزینه‌های ریاست جمعیت هلال احمر آغاز شد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی خودروی پیکان در محور تاکستان به قزوین و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.   به گزارش ایسنا، ناصر صبوری غیاثوند درخصوص تصادف در محور قزوین به تاکستان اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۰۵ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ محور تاکستان به قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.   بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.   صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجات‌گران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند، یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • تکذیب تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است
  • تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی ایران؟
  • شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری تشکیل داد؟
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای