Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دیدار بین دو تیم بعثت کرمانشاه و جندی شاپور دزفول در هفته نهم لیگ دسته اول فوتسال به علت درگیری ناتمام ماند.

در این دیدار که عصر دیروز(13 آذر) در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه برگزارشد، سرمربی تیم دزفول در دقیقه 18 بازی و درحالی که تیمش با نتیجه 3 بر 2 از تیم بعثت پیش بود، با داور و ناظر بازی درگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به دلیل حواشی بوجود آمده و امتناع داور از ادامه قضاوت بازی، به دستور ناظر مسابقه نیمه تمام ماند و قطع شد.

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت نیز درخصوص حواشی این دیدار به ایسنا گفت: هیچ کدام از عوامل و بازیکنان تیم بعثت در این درگیری حضور نداشتند و اجازه نزدیک شدن آنها به درگیری را ندادیم.

وی درخصوص نتیجه این بازی نیز اعلام کرد: براساس آئین نامه مسابقات لیگ، دربازی‌هایی که به علت چنین حوادثی نیمه تمام بماند، کمیته انضباطی نتیجه را 3 بر صفر به نفع تیم بی طرف اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه بعثت تصریح کرد: البته در این نتیجه تعداد گل‌هایی که تیم بی طرف نیز وارد دروازه حریف کرده حساب می‌شود، بنابراین نتیجه این دیدار باحساب دو گلی که به حریف زدیم، 5 بر صفر به نفع تیم بعثت خواهد بود.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه این دیدار، آخرین بازی تیم بعثت در نیم فصل اول لیگ دسته فوتسال اول کشور بود، برای همین بااحتساب پیروزی این دیدار اکنون در جایگاه دوم جدول لیگ قرار داریم.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آاس رم دیشبه (دوشنبه) در هفته سی‌وسوم سری‌آ ایتالیا میزبان بولونیا بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی رم در این بازی پس از مدت‌ها برای تیمش به زمین رفت و موفق به زدن گل شد تا تعداد گل‌هایش برای جالوروسی به عدد 3 برسد.

آزمون پس از بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عالی بازی کردیم، نتیجه چیزی نبود که می‌خواستیم ولی ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم. زنده‌باد رم!»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898488

دیگر خبرها

  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است