Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@02:36:53 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۵۵۲

صراط:

گابریل کالدرون طبق ادعای پیش از بازی مقابل منصوریان به دنبال شکست طلسم ۹ ساله پرسپولیس در فولادشهر است.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان و لغو جدال تیمش برابر نساجی، اکنون آماده مصاف با ذوب آهن در فولادشهر است و مدعی شکست طلسم ۹ ساله سرخپوشان در این استادیوم و برابر ذوب آهن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای این دیدار مهمترین تغییری که داشته مربوط به دروازه تیمش است. جایی که بیرانوند بعد از حضور در هنگ کنگ اینبار نیمکت نشین شده تا بوژیدار بعد از هفته‌ها به ترکیب اصلی بازگردد. بیرانوند که برای حضور در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال آسیا در هنگ کنگ حضور یافته بود، روز گذشته به تهران بازگشت و با توجه به خستگی و دوری سه روزه از تمرینات کالدرون تصمیم به استراحت دادن او گرفته تا بوژیدار بار دیگر فرصت خودنمایی داشته باشد.

در خط دفاعی نیز آنها بدون تغییر نسبت به آخرین دیدار خود با زوج سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در قلب دفاعی و مهدی شیری و محمد انصاری در سمت راست و چپ دفاعی برابر حریف قرار خواهند گرفت.

در خط میانی علیرغم بازگشت کمال کامیابی‌نیا به لیست، او روی نیمکت حاضر خواهد شد تا همانند دیدارهای گذشته احمد نورالهی به همراه محسن ربیع خواه در این پست حاضر شوند. مهدی ترابی به همراه محمد نادری نیز دیگر بازیکنان خط میانی در این مصاف خواهند بود و به دنبال بازیسازی و ایجاد موقعیت برای خط حمله سرخپوشان هستند.

در خط حمله نیز علی علیپور بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود و امیدوار است اینبار در فولادشهر بتواند بدون فشار هواداران و البته کادرفنی و گابریل کالدرون به گل برسد و بتواند فشارها را از خود دور کند. او در کنار خود وحید امیری را خواهد داشت که باید دید اینبار این زوج قادر خواهند بود خط دفاعی نه چندان مطمئن ذوب آهن را با خطر جدی مواجه کنند یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ

سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
محمد انصاری

احمد نوراللهی
محسن ربیع خواه
مهدی ترابی
محمد نادری

وحید امیری
علی علیپوردیدار دو تیم به میزبانی ذوب آهن و در فولادشهر برگزار خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون

از دست دادن امتیاز، هم برای قرمزها و هم برای تافی‌ها مشکل‌آفرین خواهد شد.

طرفداری | اورتون از لیورپول میزبانی می‌کند.

تیم‌های اورتون و لیورپول فردا در دیداری معوقه از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. اگر چه جایگاه دو تیم در جدول کاملاً متفاوت است، اما دو رقیب هم‌شهری هر کدام با هدفی مهم پا به این جدال می‌گذارند؛ لیورپولِ مدعی برای قهرمانی و رقابت با آرسنال و منچسترسیتی می‌جنگد و اورتون رده شانزدهمی که خطر سقوط به چمپیونشیپ را حس می‌کند، نمی‌خواهد در شرایط بحرانی‌تری قرار بگیرد. در 30 تقابل اخیر دو تیم، لیورپول کاملاً دست بالاتر را داشته و تنها دو مرتبه دربی مرسی‌ساید را به اورتون واگذار کرده‌است (15 برد و 13 تساوی).

تقابل اورتون و لیورپول فردا از ساعت 22:30 به وقت تهران با قضاوت اندرو مدلی در استادیوم گودیسون پارک برگزار می‌شود. 

اطلاعات بازی اورتون و لیورپول تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 (24 آوریل 2024) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم گودیسون پارک، لیورپول هفته برگزاری: هفته 29 لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023 داور: اندرو مدلی ترکیب احتمالی اورتون و لیورپول اورتون (1-1-4-4): پیکفورد | یانگ، تارکوفسکی، برنتویت، میکولنکو | مک‌نیل، گی، اونانا، هریسون | دوکوره | کالورت لوین لیورپول (3-3-4): آلیسون | الکساندر آرنولد، کوانسا، فن دایک، رابرتسون | سوبوسلای، اندو، مک‌آلیستر | صلاح، نونیز و خاکپو

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو