Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@04:15:27 GMT

داماد «روحانی» برای انتخابات ثبت نام کرد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۷۰۸

داماد «روحانی» برای انتخابات ثبت نام کرد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

داماد حسن روحانی و داوطلب انتخابات مجلس گفت: بنده به عنوان رابطه پدر و فرزندی با رئیس‌جمهور از وی اجازه گرفته و در انتخابات شرکت می‌کنم.

به گزارش مشرق، کامبیز مهدی‌زاده دقایقی پیش به همراه همسر خویش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد محوطه فرمانداری تبریز شد او در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاران اظهار کرد: خود آقای رئیس جمهور به پشتوانه مردم عزیز در انتخابات شرکت کردند و من نیز به پشتیبانی مردم آذربایجان به حمایت از جوانان در این انتخابات شرکت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: جوانان سد شکن و آنتی فساد هستند و در راه مبارزه با فساد سردمدار هستند و بنده نیز به همین خاطر در این عرصه شرکت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: میرسلیم نامزد انتخابات مجلس شد +عکس

داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: من به عنوان از فرزند شخصیت خاص و یا داماد شخصیت خاصی شرکت نمی‌کنم بلکه من فرزند آذربایجان هستم و افتخار می‌کنم که آذربایجانی هستم. 

وی افزود: وظایف نمایندگان قانونگذاری و پیگیری مطالبات مردمی  و نظارت بر اجرای صحیح قانون می‌باشد زیرا وظیفه نماینده پل کشی سدسازی و یا راهسازی نیست بلکه باید قانونگذاری به نحو احسن انجام دهد. 

مهدی‌زاده گفت: در رابطه با مجلس فعلی این مردم هستند که باید نظر بدهند و می‌توانند که می‌توانند  نظرات خود را در رای انتخابات آتی نشان دهند زیرا ما یک مجلس کارآمد نیاز داریم تا با طرح و لایحه به سمت جوانگرایی با برنامه‌ریزی راهبردی و استراتژیک حرکت کند. 

وی در رابطه با شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی خود گفت: انتخابات هنوز شروع نشده است  تا من هم هزینه انتخاباتی داشته باشم و ان شاءالله بعد از شروع انتخابات هزینه انتخاباتی را اعلام خواهم کرد که  تاکنون نیز هیچ هزینه‌ای نکرده‌ام.

داماد رئیس جمهور بیان کرد: بنده عنوان رابطه پدر و فرزندی با رئیس‌جمهور از پدر اجازه گرفته و در انتخابات شرکت می‌کنم. 

وی تصریح کرد: من به عنوان فرزند آذربایجان در انتخابات شرکت می‌کننم و نه به عنوان فردی که با رئیس جمهوری نسبتی دارد  از این‌رو  با قابلیت و پتانسیل‌های خودم در انتخابات شرکت می‌کنم تا در راستای توسعه بیشتر  استان جلو روم. 

طرح معیشت شامل حال من نشده است

 مهدی‌زاده متذکر شد: استان آذربایجان‌شرقی یک استان جوان بوده و در تاریخ مبارزات خود مبارزانی مانند زینب پاشا را دارد که در راه سردمداری و مبارزه با فساد و احتکار حرکت کردند. 

وی ادامه داد: الان شاهد کمرنگ بودن حضور زنان در استان هستیم. 

داوطلب حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو بیان کرد: در رابطه با نقاط قوت و ضعف دولت  من نمی‌توانم نظری بدهم زیرا سخنگوی دولت نیستم و طرح معیشت نیز شامل حال من نشده است. 

وی تاکید کرد: هر جایی که جوانان و زنان حضور داشتند قطعا برنامه‌ریزی و فکر در پی ان بوده و منجر به پیشرفت و فسادستیزی شده است زیرا فساد زمانی است که یک مدیر ۷۰ ساله باشد و  پشت میز کاری خود به خواب می‌رود از این رو باید جوانان و زنان کار بلد در جامعه کمک کرد تا برای موثر واقع شدن به مجلس راه پیدا کنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین حسن روحانی کامبیز مهدی زاده انتخابات مجلس انتخابات98 روحانی داماد روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است

«ابوالقاسم رئوفیان» عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یک پدیده و رخداد سرنوشت‌ساز برای هر ملت، از اهمیت برخوردار است و دور اول یا دوم‌بودن آن اصلاً مهم نیست.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: بنابراین همه انتخابات‌ها در تمامی ادوار انتخاباتی، حایز اهمیت هستند و از جمله پُر اهمیت‌ترین بخش‌های آن، انتخابات بر پایه «اصل مشارکت مردمی» در شکل‌گیری یک دولت یا مجلس است.

وی ادامه داد: تنها مولفه‌ای که به هر نظام سیاسی «مشروعیت مردمی» می‌بخشد، اصل محوری مشارکت مردمی در انتخابات‌ها است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

رئوفیان افزود: البته افزایش مشارکت مردم برخلاف پیش‌بینی‌ها، حکایت از نوعی نارضایتی عمومی از عملکرد مجلس فعلی و قصور و تقصیرهای هیات رییسه مجلس در انجام وظایف محوله در زمان مقرر و عدم نظارت دقیق و همه‌جانبه نمایندگان بر عملکرد دولت مستقر داشت که این امر به عدم تحقق برخی شعارها و وعده‌های رییس دولت سیزدهم منجر شد.

کد خبر 6078928 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • گام پایانی انتخابات
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» کمتر از دور اول نیست
  • رای دهندگان مرحله دوم انتخابات مجلس چه کسانی هستند؟