Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@06:26:42 GMT

رسالت‌های قوه قضائیه احیای حقوق عامه مردم است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۴۷۴۲

رسالت‌های قوه قضائیه احیای حقوق عامه مردم است

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کرامت علی مظفری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر با بیان اینکه مسئولان نباید جدا از مردم باشند تا مردم فکر نکنند کار مسئولان فقط نشستن در پشت میز اداری است، اظهار داشت: فلسفه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی تشریفاتی نیست بلکه از روی اعتقاد و درون قلبی و خدمت به مردم باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای خدمت بهتر به مردم باید از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود و خدمت فقط منحصر به وقت اداری نباشد، خدمت به مردم با حرکت‌ انقلابی و جهادی صورت گیرد.

معاون قضائی قوه قضاییه با بیان اینکه مدیران با حضور در روستاهای محروم مشکلات را حل کنند، گفت: مسئولان از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند و با این کار مردم به نظام خوشبین خواهند شد.

حجت الاسلام علی مظفری گفت: روحیه انقلابی جریان و جناح و حزب نمی شناسد و هرکسی که به انسانیت اعتقاد دارد دارای روحیه انقلابی است.

وی تصریح کرد: با روحیه جهادی می‌توان در نقاط محروم کار کرد، طرح قوه قضائیه این است که مسئولان این قوه با در مساجد و اماکن محل تجمع مردم حضور یابند تا حس امیدواری در جامعه ایجاد و مردم را به نظام امیدوار کنند.

معاون قضائی قوه قضائیه گفت: خدمت به مردم اراده مسئولان را می‌طلبد که برگرفته از انگاره‌های درونی انسان است و اگر انسان دین داری باشد انسان ر به تحرک وادار می‌شود و حرکت‌های بزرگ جهادی می‌تواند انجام دهد.

حجت الاسلام علی مظفری با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای تجلی اراده‌ها است، افزود: زمینه حضور حداکثری مردم باید فراهم و فارغ از نگاه سیاسی کاندیداها انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه رسالت‌های قوه قضائیه احیای حقوق عموم مردم است، گفت: با مدیریت مصرف بهینه آب در بخش  کشاورزی و صنعت می تواند منابع آبی حفظ شود.

معاون قضائی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: دشمن چند سالی به صورت هدفمند و سازمان یافته و کاملا مجهز به میدان می‌آید که اگر مردم پای نظام نبودند معلوم نبود برسر کشورچه پیش می‌آمد، از این رو مشکلات را می‌پذیرند و در هرصورت پای نظام هستند.

 

کد خبر 4789230

منبع: مهر

کلیدواژه: عدالت اجتماعی قوه قضائیه انتخابات مجلس شورای اسلامی94 بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی هفته بسیج قزوین بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام شعبانی شعبانی موثقی در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک با قدردانی از خدمات جهادی انجام شده از سوی گروه جهادی شهید همدانی، گفت: جمع حاضر نخبگان کشور هستند و این خدمات جهادی انجام شده، بزرگ، ارزشمند و قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه در روز افراد بسیاری برای نداشتن هزینه درمان به دفتر مراجعه می‌کنند، گفت: خوب است سهمیه‌ای را برای خود قرار دهید و در روز تعدادی از افراد بی‌بضاعت و کم برخوردار را درمان کنید و بدانید که برکت زندگی شما در این کار است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اهمیت مسئله سلامت در جامعه، گفت: در حوزه سلامت، نه سیاست و نه ثروت نمی‌تواند دخالت کند و حتی در آن مصلحت سنجی نیز نمی‌تواند دخالت داشته باشد، زیرا که فعالیت در این عرصه یک کار کاملا کارشناسی است و با سلامت جامعه مواجه است.

استاندار همدان هم گفت: دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم. 

علیرضا قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، گفت: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • اژه ای خطاب به مسئولان قضائی : تلاش خود را در جهت امنیت روان ، جان و مال مردم معطوف دارید
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها