Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان گفت: از جایگاه نمازجمعه با اتحاد و خرد جمعی، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، ضمن قدردانی از زحمات 12 ساله آیت‌الله میرعمادی نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان، اظهار کرد: همچنین یاد می‌کنیم از دو امام جمعه پیشین این شهرستان که بعد از انقلاب در این شهر اقامه نماز کرده و اکنون در جوار رحمت الهی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک هر تحولی که در استان رخ دهد، مرتبط با شورای اداری است و اعضای این شورا در رشد و پیشرفت افراد آن جامعه مسؤولیت دارند.

نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به وجود برخی مشکلات درونی و بیرونی در استان، افزود: تلاش خواهیم کرد با مشورت و خردجمعی، مشکلات استان را شناسایی و برای هر کدام راه‌هایی را چاره‌اندیشی کنیم.

شاهرخی بیان داشت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب، معظم‌اله مطالباتی را بیان فرمودند که بایستی این مطالبات را با هم‌فکری استخراج و راه‌های عملی و اجرایی این اقدام را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات رهبری تکلیف شرعی و قانونی همه است، گفت: برای این مهم برنامه‌هایی تدوین شده که تقدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه شده است.

نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: با ضمیری آگاه، افقی روشن، امیدوار به آینده و توانی برگرفته از حکم انتصاب و فرمایشات حکیمانه روز ملاقات با رهبر انقلاب، در کنار ائمه جمعه و جماعات استان و همه اقشار به ویژه جوان قرار می‌گیرم تا نمازجمعه را با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار کرده تا از این جایگاه با اتحاد و خرد جمعی، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم کنیم.

شاهرخی تصریح کرد: امید می‌رود همه با هم یکدل و یک زبان به دور از گروه بازی‌ها و جناح بازی‌های متداول زیر پرچم نمازجمعه به سوی رشد اخلاقی فرهنگی و اقتصادی در بخش‌های مختلف حرکت نماییم.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان ولی فقیه رهبر انقلاب نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار پیشین و جدید شهرستان کاشان با بیان اینکه اسناد بالادستی رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم مد نظر فرماندار کاشان باشد، اظهار داشت: در تمامی کارها باید نگاه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در کاشان همواره در تلاش هستم تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب در متن حکم صادرشده محقق شود و اگر فرماندار جدید کاشان می‌خواهد موفق‌تر باشد نگاه ویژه‌ای به متن حکم صادر شده از سوی مقام معظم رهبری برای اینجانب داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تأکید بر توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب ابراز داشت: این بیانیه وظیفه اصلی ما نسبت به امام زمان(عج) است؛ امام راحل که در سال 42 قیام کرد، فرمود که بیداری عدالت‌طلبان ایجاد شود و رهبر معظم انقلاب نیز جا پای امام راحل قرار داده است.

وی خودسازی، جامعه‌سازی، تمدن‌سازی را از کلیدواژ‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: فرماندار باید کاشان را آباد کند و از سوی دیگر رهبر معظم انقلاب کاشان را شهری مکرم دانست که یک وجه آن بیانات ایشان در سال 1380 است و کاشان را امام باقر و امام صادق آن تکریم کردند.

85 درصد پیشرفت در احداث تقاطع غیرهمسطح ایلام- ملکشاهی

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه همه مسئولان در حفظ مکرم بودن آن تمام تلاش خود را به کار بگیرند، تصریح کرد: فرماندار کاشان یک چشم‌انداز برای این منطقه ترسیم کند تا افراد برای توسعه مادی و معنوی این منطقه تلاش کنند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنند.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند