Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت بازرگانی چین امروز -‌پنج‌شنبه- اعلام کرد که برای رسیدن به فاز نخست توافق با آمریکا، واشنگتن باید تعرفه‌های اعمال‌شده بر این کشور را لغو کند. این در حالی است که پکن بارها در هفته‌های گذشته بر اهمیت برداشته شدن تعرفه‌های تجاری بر واردات کالا به آمریکا برای توافق با واشنگتن تاکید کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گائو فنگ»، سخنگوی وزارت بازرگانی چین، گفت: «طرف چینی باور دارد که اگر دو طرف به توافق برسند، تعرفه‌های باید کاهش یابد.»

وی در ادامه گفت که دو طرف همچنان ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و به‌طور جدی مشغول مذاکرات برای پایان جنگ تجاری هستند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چین و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تحقق جهش تولید در کشور نیازمند کار و فعالیت جهادی تمامی بازیگران عرصه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه برخی رویه‌های غلط موجب تهدید رونق اشتغال کشور می‌شود، افزود: دولت با اصلاح و تسهیل فرآیندها، آئین نامه‌ها و قوانین، بستر جهش تولید را در کشور فراهم می‌کند.

مرتضوی تثبیت استقلال اقتصادی را رکن اساسی کشور دانست و گفت: یکی از عناصر اصلی رشد اقتصادی، تعامل و اعتماد متقابل بخش خصوصی و دولت است که این امر زمینه رشد مشارکت مردم را در عرصه اقتصادی ممکن می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور تشکیل کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و وزارت کار را با هدف تحقق مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کشور صادر کرد.

در این خصوص صمد حسن زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به بیان دغدغه‌ها و موانع رشد تولید کشور در زمینه‌های قوانین و آئین نامه مشاغل سخت و زیان‌آور، کارآمدی و افزایش بهره‌وری نیروی کار، اصلاح موادی از قانون کار، ساماندهی تشکل‌های کارفرمایی و مسائل بیمه‌ای مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد.

کد خبر 6084031

دیگر خبرها

  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • روسیه : آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود
  • پرستاران سر دو راهی خانه نشینی و تغییر شغل