Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:14:31 GMT

امدادرسانی آتش نشان های رشت در دو مورد حریق

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۰۹۹

امدادرسانی آتش نشان های رشت در دو مورد حریق

شهرام مومنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: آتش سوزی یک کافه سنتی صبح امروز پنجشنبه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اطلاع داده شد که بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه شش دستگاه خودروی اطفایی به محل حریق در بلوار دیلمان رشت اعزام شدند.

وی با بیان این که آتش نشانان دو ایستگاه مجاور با اعزام به محل حادثه نسبت به مهار و اطفای آتش و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند، اظهار داشت: روشن ماندن زغال در مجاورت اجسام قابل اشتعال شامل پرده و بنر موجب این آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: عملیات به موقع آتش نشانان این سازمان، مانع از گسترش آتش به داخل محوطه ساختمان کافه شد ضمن این که این آتش سوزی مصدومی نداشت.

وی در ادامه با اشاره به عملیات آتش نشانان در پی آتش سوزی کارگاه چوب بری در پیربازار رشت بیان داشت: آتش سوزی یک کارگاه چوب بری نیز به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که ۱۸ آتش نشان به همراه هشت دستگاه خودروی اطفایی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

مومنی روشن گذاشتن بخاری هیزمی در مجاورت مواد قابل اشتعال شامل چوب، تینر- بنزین را علت این آتش سوزی عنوان و تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات از دو سمت نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است، این کلانشهر دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور رشت گیلان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش