Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده توسط این باشگاه با اسپانسر این تیم و همچنین هماهنگی با مسئولان هیات فوتبال گیلان، تماشای بازی سپیدرود و بادران تهران رایگان شد.

رادنی دیدار افزود:  با توجه به رایگان بودن تماشای این بازی و همچنین نیاز مبرم تیم سپیدرود به حضور پرشور طرفدارانش ، امیدواریم که هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و همچون گذشته از تیم خود حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: متاسفانه سپیدرود در چند دیدار گذشته نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار خانگی دارد که در این راستا، طرفداران می توانند نقش بسزایی در پیروزی سپیدرود داشته باشند.

تیم های فوتبال سپیدرود و بادران تهران عصر روز جمعه هفته جاری ۱۵ آذر ماه از ساعت ۱۴ در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.

تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، بادران تهران با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صعنت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

پرپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • ۷۴۹ با مقدار معتنابهی صفر جلویش!