Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: ما ائمه جمعه استان آمادگی ۱۰۰ درصد خود را در همکاری با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی، در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، گفت: پیامبر اکرم در حدیثی می‌فرماید: علما وارثان انبیا و ائمه هستند، بنابراین رسالت‌های سنگینی را بر دوش دارند که باید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ تشیع و اسلام و بعد از غیبت کبری علما درخشیدند و ستارگانی بودند که آسمان بشریت را منور کردند، تصریح کرد: تبلیغ دین رسالت سنگینی است که علمای اخلاق مدار و عامل به علم آن را بر دوش داشته‌اند و اکنون این پرچم را مقام معظم رهبری برافراشته و با اعزام نمایندگان به استان‌های مختلف این. رسالت را ادامه می‌دهند

حسینی ادامه داد: از آیت‌الله میرعمادی تشکر می‌کنیم که در طول سال‌های خدمت خود آنچه در توان داشتند انجام دادند و همچنین به آیت‌الله شاهرخی تبریک می‌گوییم.

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه این مسئولیت‌ها اعتباری است اما از دو جهت مهم است، ادامه داد: یکی اعتماد رهبری که خیلی مهم است دیگر وسیله‌ای برای خدمت به جامعه، مردم و دین است.

وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری حکم انتصاب آیت‌الله شاهرخی را صادر کرده‌اند بر ما حجت شرعی است که با وی همکاری کنیم، لذا ما ائمه جمعه استان آمادگی ۱۰۰ درصد خود را اعلام می‌کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات مانند اعتیاد و طلاق بین تمام استان مشترک هستند، عنوان کرد: برخی از مشکلات خاص استان بوده مخصوصاً کارهای فرهنگی است مانند درگیری‌های قومی و قبیله‌ای که امیدواریم با کمک مسئولان اجرایی استان مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ائمه جمعه نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،آیت الله علم الهدی ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه شب ۱۹ رمضان در  حرم مطهر امام رضا(ع)  سخنرانی خواهد کرد.   در شب های ۲۱ و ۲۳ رمضان نیز مراسم احیای لیالی قدر از ساعت  ۲۱ و سی دقیقه در  خیابان امام رضا ۲۳، حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آغاز میشود و مراسم  قرآن به سر نیز  با حضور آیت االه علم الهدی از ساعت ۲۳ آغاز میشود .

دیگر خبرها

  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • پیامبر و اهل بیت رسالت هدایت و تهذیب امت را بر عهده داشتند
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند