Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان برروی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد فعالیت گسترده داشته و به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و قصد انتقال آن را به وسیله یک دستگاه خودروی پراید به استان‌های مرکزی کشور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: بلافاصله اطلاعات لازم به پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام و خودرو مورد نظر در راه ارتباطی استان فارس شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی ماموران مبارزه با موادمخدر از خودرو متوقف شده ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ نیز در این رابطه دستگیر شد.

سردار حاجیان بر مبارزه بی امان پلیس با قاچاقچیان موادمخدر تاکید و افزود: عملیات‌های مشترک پلیس فرصت سوء استفاده از سوداگران مرگ را می‌گیرد و قاچاقچیان موادمخدر نیز در هر نقطه از کشور رهگیری و به قانون سپرده خواهند شد.

برچسب‌ها استان قزوین پلیس کشف مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین پلیس کشف مواد مخدر استان قزوین پلیس کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد

 سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک‌دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع موادمخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی موادمخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت