Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیووک اوریگی، ستاره بلژیکی لیورپول، از پیروزی دیشب این تیم مقابل اورتون ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب موفق شد با نتیجه ۵-۲ از سد اورتون عبور کند تا جایگاه خود را در صدر جدول لیگ‌برتر تثبیت کرده باشد. در بازی دیشب یورگن کلوپ با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود پا به زمین گذاشته بود؛ موضوعی که در نوع خود عجیب و البته قابل توجه به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیووک اوریگی یکی از بازیکنانی بود که در بازی دیشب از ابتدا در ترکیب لیورپول قرار داشت. این بازیکن بلژیکی در فصل گذشته تاثیری غیرقابل انکار در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا داشت. او در فصل جدید نیز در همه بازی هایی که به میدان رفته، کاملا موثر واقع شده است. اوریگی در این فصل در ۱۲ بازی لیگ برتری لیورپول حضور داشته است. او همچنین در ۲۷% دقایق ممکن برای لیورپول بازی کرده و موفق شده سه گل نیز در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر برساند.

 

 

اوریگی در بازی دیشب دو گل از ۵ گل تیمش را به ثمر رساند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او پس از پایان بازی گفت: " بازی فوق العاده حساسی بود. فکر می‌کنم که همه هواداران از دیدن آن لذت بردند. جو ورزشگاه نیز بسیار فوق العاده بود. سرمربی نشان داد که به همه بازیکنان اعتماد دارد و ما نیز به خوبی پاسخ اعتماد او را دادیم. می‌دانستیم که مقابل اورتون بازی بسیار مهمی داریم و به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام دادیم. از هر دو گلم در بازی مقابل اورتون لذت بردم اما گل دومم بسیار فوق العاده بود."

 

 

دیووک اوریگی یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیووک اوریگی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏