Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:10:32 GMT

تردد‌های جاده‌ای16.8درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۶۲۴

تردد‌های جاده‌ای16.8درصد افزایش یافت

طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۱۸۶ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۶.۸ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۱۸۶ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۶.۸ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
 
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۲درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.


منبع: میزان برچسب ها: تردد ها ، جاده ای ، افزایش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تردد ها جاده ای افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: پارسال در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد. 
او اضافه کرد: از مجموع تردد مسافراز پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند.
دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.
او در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر