Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل بارش برف جریان دارد.

وی تصریح کرد:‌ در محورهای خوی - چالدران در آذربایجان غربی، اسالم - خلخال در گیلان و محورهای اهر - کلیبر، مرند - جلفا و تبریز - اهر در آذربایجان شرقی نیز بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گیلان پرداخت و گفت:‌ در برخی محورهای مازندران و خراسان شمالی نیز باران می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی در اکثر محورهای استان خوزستان اشاره و بیان داشت: در برخی محورهای استان زنجان، کرمانشاه، گلستان و خراسان شمالی نیز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است؛ به رانندگان توصیه می‌شود که با چراغ روشن رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.

سرهنگ رحمانی به رانندگانی که قصد سفر به معابر کوهستانی و برفگیر را دارند توصیه کرد: تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته و از سالم بودن بخاری خودرو و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در محورهای خلخال - اسالم و اردبیل - سرعین در استان اردبیل و محور اهر - کلیبر در استان آذربایجان شرقی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است؛ رانندگان به این نکته توجه داشته باشند و برای تردد در سه محور فوق حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برف و باران زنجیر چرخ وضعیت جوی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان

تین نیوز

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آمار ترددها از ابتدای این طرح در محورهای استان همدان به بیش از ۹ میلیون تردد رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۴ درصدی کاهش ترددها را شاهد هستیم که بیشترین محورهای دارای تردد مربوط به محور همدان-تهران و سه راهی بهار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آهکی با اشاره به موج دوم سفرهای نوروزی افزود: تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران نوروزی در جاده های استان انجام شده است که در همین راستا از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ افزون بر ۳۰۰ کیلومتر خط کشی،۳ هزار و ۶۱۰ متر مربع لکه گیری و چاله گیری،۲۲۶ عدد پاک سازی پارکینگ جاده ای،۳ هزار کیلومتر باند برف روبی و نمکپاشی، هزار و ۷۴۶ عدد نصب و تعمیر تابلو و علائم، ۳۸۱ عدد آشکارسازی ورودی پل ها، شست وشوی ۳۵ هزار و ۲۲۷ عدد تابلو و علائم،۳۱۳ کیلومتر شانه سازی، تعمیر ۳۲۵ عدد چراغ چشمک زن و ۴۱ هزار و ۲۶۱ نفر ساعت گشت زنی در سطح محورها انجام شده که اینها تنها بخشی از اقدامات طرح نوروزی این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان از تمامی رانندگان و مسافران نوروز خواستند: با توجه به احتمال بارش پراکنده باران و برف، لغزنده بودن سطح محورهای استان، با سرعت مطمئنه، پرهیز از خواب آلودگی، عدم شتاب زدگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح جاده ها تردد کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • هشدار زردبارش باران و وزش تندباد در آذربایجان غربی
  • برقراری تردد در همه جاده های استان گلستان/پل بایلر پاکسازی شد
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد