Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: امروز می‌توانیم اعلام کنیم که در دفاع از کشور به خودکفایی کامل رسیده ایم.

سرلشکر باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی سازمان صنایع دفاع با تبریک موفقیت‌های وزارت دفاع در عرصه‌های مختلف و متنوع دفاعی با تکبه بر ظرفیت‌های بومی، گفت: امروز می‌توانیم اعلام کنیم که در دفاع از کشور به خودکفائی کامل رسیده ایم و این دستاورد‌ها ایجاد یک اقتدار و بازدارندگی کارآمد و امنیت و دفاع پایدار برای کشور و ملت سربلند ایران را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر باقری با اشاره به سرعت و پیشرفت بسیار مناسب تولیدات وزارت دفاع در دوره جدید این وزارت خانه افزود: بحمدلله در دو سال اخیر این رشد و تکامل، از سرعت بالایی برخوردار بوده و به صورت چشمگیری توانسته است بخش اعظم نیازمندی‌های دفاعی کشور را تامین کند.

وی افزود: آنچه در این صحنه حائز اهمیت بوده وموضوع مهم تلقی می‌شود، این است که همه این تولیدات بر اساس یک الگوی مدون سلاح و تجهیزات و با نظر تمامی خبرگان و فرماندهان نیرو‌های مسلح تهیه و نقشه‌های راه عمیق و فکر شده نیز کار را از ابتدا تا انتها کاملا ترسیم و همه گام‌ها مشخص و قابل قضاوت است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بکارگیری شرکت‌های دانش بنیان داخلی در تولید تجهیزات دفاعی را راهبردی موثر و حرکتی ارزشمند دانست و گفت: استفاده مناسب از شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت دانشگاه‌های کشور موجب حذف هر گونه موازی کاری و کاهش وابستگی به خارج شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نیز در این بازدید گفت: مسئولین، فرماندهان و مردم شریف ایران اسلامی مطمئن باشند، مجموعه وزارت دفاع برای تامین خرد تا کلان محصولات دفاعی که نیاز صحنه رزم را تامین و برآورده می‌سازد، هیچ نگاهی به بیرون مرز‌ها نداریم و امروز تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور در تمامی سطوح و حوزه‌های رزم زمینی، هوایی، دریایی، الکترونیک، پدافندی، و.. به محض احساس نیاز توسط نیرو‌های مسلح، در یک فاصله زمانی منطقی و کوتاه، با کیفیت مورد قبول و استاندارد در اختیارشان قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دفاع سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار کرد: ارتش ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف نمره قبولی دریافت کرده است و برای دفاع از کشور و انقلاب در اوج آمادگی است.

وی خواستار ایجاد یگان قوی هنری برای انجام کار‌های فاخر فرهنگی و هنری شد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثار گران برای مستند سازی حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی آماده همکاری و مشارکت است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با همه توان در میدان با دشمنان قرار دارد افزود: جبهه‌های مختلف مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب شکل گرفته است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به افزایش توان و پیشرفت‌های نظام اسلامی تاکید کرد: مبارزه تاریخی بین ایران و شیطان بزرگ به نقطه داغ و حساس خود رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه نیرو‌های مسلح با تکیه بر دین مداری، غیرت، ولایت مداری و وطن دوستی اضافه کرد: ارتش پس از انقلاب با پیشرفت‌های بزرگی روبرو شده و به دستاورد‌های خوبی دست یافته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دلاوری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در زمان جنگ تحمیلی خسارت جانی و مالی متحمل شد، اما خودباوری، ایمان به خدا و بهره گیری از تجهیزات باعث شد تا نیرو‌های ارتش به خوبی از سرزمین ایران دفاع کنند.

وی ادامه داد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن تلاش برای بهره گیری از آخرین فناوری‌های نظامی به دلیل اینکه وجود تجهیزات به تنهایی بازدارنده نیست باید روحیه ایمان و ایثارگری نیز تقویت شود.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل فرا رسیده است
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبرو خواهد شد
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد داد