Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-در صرافی‌های مجاز، امروز (۱۴ آذر ۹۸) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت۱۳ هزار و ۹۵۰تومان معامله شد.

بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۱۴ آذر ۹۸) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطلاع از قیمت روز طلا و ارز به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.
قیمت ارز در روز گذشته

دیروز دلار به قیمت ۱۲ هزار و ۸۶۰ تومان و یورو با مبلغ ۱۳ هزار و۹۴۰ تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

شما می توانید جدیدترین قیمت ارزهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نرخ ارز دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد

بنیانگذار صرافی رمز ارز "اف‌تی‌ایکس" در آمریکا به جرم سرقت میلیاردها دلار از مشتریان خود و همچنین کلاهبرداری از سرمایه گذاران به ۲۵ سال زندان محکوم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، سم بنکمن فرید، بنیانگذار صرافی رمز ارز اف‌تی‌ایکس FTX به جرم سرقت میلیاردها دلار از مشتریان خود و همچنین کلاهبرداری از سرمایه گذاران به 25 سال حبس در زندان فدرال آمریکا محکوم شد.

این سردمدار سابق یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان همچنین به پرداخت 11 میلیارد دلار غرامت محکوم شده است.

این حکم توسط لوئیس کاپلان، قاضی دادگاه نیویورک، روز پنجشنبه صادر شد. حکم 25 سال زندان در واقع نیمی از مدت حبس درخواست شده از سوی دادستان است، اما به طور قابل توجهی شدیدتر از 6 سال حبس درخواستی از سوی وکلای بنکمن-فرید است.

احیای پرونده شکایت علیه بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهانخروج 4 میلیارد دلار از دو صرافی ارز دیجیتال در آمریکا

قاضی کاپلان در توضیح اینکه چرا بنکمن-فرید را برای بیش از دو دهه به زندان محکوم کرده است، به دادگاه گفت: این خطر وجود دارد که این مرد در موقعیتی قرار گیرد که در آینده کار بسیار اشتباهی انجام دهد، و این خطر کم ‌اهمیت نیست.

بنکمن-فرید 32 ساله در نوامبر به هفت فقره جرم از جمله "کلاهبرداری اینترنتی"، "توطئه برای کلاهبرداری در معاملات اوراق بهادار" و "پولشویی" محکوم شد. این اتهامات مربوط به فعالیت وی در زمان ریاست صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس می‌شود.

بر اساس این گزارش، وی حدود 8 میلیارد دلار از مشتریان اف‌تی‌ایکس و نزدیک به 2 میلیارد دلار از سرمایه گذاران در صندوق تامینی خود موسوم به "آلامدا ریسرچ"  Alameda Research، اختلاس کرده است.

این صندوق تامینی پول نقد جمع‌آوری شده را صرف سفته‌بازی و سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک، خرید املاک و کمک به کمپین‌های سیاسی کرد که عمدتاً به حزب دموکرات صورت می‌گرفت.

هنگامی که وام دهندگان درخواست بازگشت پول خود را می‌کردند، بنکمن فرید از پول متعلق به مشتریان اف‌تی‌ایکس برای پرداخت آنها استفاده می‌کرد.

این اقدامات زمانی فاش شد که انبوهی از برداشت ها از اف‌تی‌ایکس باعث ورشکستگی این شرکت در سال 2022 شد. یک ماه پس از ورشکستگی اف‌تی‌ایکس، بنکمن فرید در کشور باهاما دستگیر و به ایالات متحده بازگردانده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • تخته شناوری که رُز را در تایتانیک نجات داد ۶۶۳ هزار یورو فروش رفت
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله