Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:57:20 GMT

بارش برف در محور اسالم به خلخال

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۷۸۰

بارش برف در محور اسالم به خلخال

غلامحسین بختشاهی روز پنجشنبه اظهار کرد: یک تیم تخصصی راهداری برای خدمات جاده ای در محور اسالم به خلخال و روستاهای اطراف، یک تیم برای راه های جلگه ای اسالم، بخش مرکزی و مسیرهای کوهستانی و یک تیم راهداری برای جاده های مواصلاتی بخش های کرگانرود و حویق اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با وجود بارش برف در ارتفاعات تالش، همه محورها و مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی باز است و فعالیت برنامه ریزی شده راهداران در مسیرها و محورهای تعیین شده، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد، از مسیرهای گردشگری و ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و در فصول سرد سال با حجم بالای بارش برف و باران مواجه است.

ایستگاه هواشناسی تالش وضعیت هوای این شهرستان را بارانی، دمای هوا را هشت درجه سانتیگراد و میزان بارش در شبانه روز گذشته را ۶.۵ میلیمتر اعلام و برای فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی کرد.

وضعیت راه‌های آستارا

رمضان دانش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز گفت: راهداران در محور و گردنه حیران حضور دارند و با وجود تداوم هوای بارشی و احتمال سفید پوش شدن ارتفاعات آستارا، تردد خودروها در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی ادامه دارد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته گزارشی از ریزش و رانش مصالح کوهستان و حوادث طبیعی در راه های ارتباطی آستارا اعلام نشده است، اما رانندگان بخصوص در هوای بارانی و در گذر از گردنه حیران، احتیاط کنند.

محور و گردنه حیران به امتداد حدود ۵۵ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و به لحاظ کوهستانی و پر پیچ و خم بودن، همواره شاهد حوادث جاده ای است.

ایستگاه هواشناسی آستارا وضعیت هوای این شهرستان را بارانی، دمای هوا را هفت درجه سانتیگراد و میزان بارندگی در شبانه روز گذشته را ۲۰.۸ میلیمتر اعلام و برای فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا حوادث رانندگی راهداری برف و باران بارش برف حوادث تالش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا حوادث رانندگی راهداری برف و باران بارش برف حوادث تالش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا حوادث رانندگی راهداری برف و باران بارش برف حوادث تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند

  شهرام مبارکی در جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان که به ریاست وزیر کشور در کنارک برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل برای بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی درگیر سیلاب جنوب این استان ادامه دارد اما به دلیل حجم بالای بارندگی‌ها و سیلاب نیاز است ماشین‌آلات سنگین‌تر و بیشتر به منطقه اعزام شود.

وی تاکید کرد: راهداران جنوب سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب، در محل حاضر شده و به تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرهای بسته شده پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی مسیرهای بسته شده، نوبت به بازسازی و مرمت راه‌های آسیب‌دیده می‌رسد که در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عملیات مرمت به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازگشایی و بازسازی راه‌های این منطقه، قول مساعد دادند که تمام امکانات لازم برای انجام این کار به کار گرفته شود.

با تلاش راهداران و همراهی مسئولین، راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به زودی بازسازی و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان