Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت: سه دستگاه خودروی حامل 51 راس گوسفند فاقد هویت و مجوز بهداشتی _ قرنطینه‌ای دامپزشکی در نهبندان توقیف شد.

محمد راه انجام، امروز پنج شنبه 14 آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرگونه حمل و نقل دام و فرآورده‌های خام دامی مستلزم دریافت مجوزهای لازم از دامپزشکی و رعایت اصول بهداشتی است و با توجه به خطر بالقوه دام غیرمجاز در گسترش بیماری‌های مختلف دامی بالاخص بیماری‌های مشترک بین دام و انسان، شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان با هر گونه حمل و نقل غیر مجاز دام برابر قانون برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هرگونه حمل‌ونقل دام فاقد مجوز بهداشتی- قرنطینه‌ای دامپزشکی ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف با هماهنگی و مکاتبات صورت گرفته با نیروی انتظامی شهرستان نسبت به توقیف خودرو و دام‌های مذکور اقدام خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان ادامه داد: در راستای کنترل بهداشتی حمل دام و جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیر و قابل انتقال از دام به انسان سه دستگاه خودروی حامل 51 رأس گوسفند بدون هویت و سابقه بهداشتی مشخص و همچنین فاقد مجوز حمل بهداشتی – قرنطینه‌ای دامپزشکی که از استان سیستان و بلوچستان بارگیری و به مقصد شهرستان تربت جام حرکت می‌کردند، توسط مامورین ایست و بازرسی سهل‌آباد شهرستان نهبندان متوقف شدند.

راه انجام از دامداران و دلالان دام خواست برای پیشگیری از شیوع بیماری تب برفکی، از جابجایی دام زنده بدون هماهنگی با شبکه دامپزشکی خودداری و نسبت به اخذ مجوز حمل بهداشتی- قرنطینه‌ای دامپزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان