Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@06:47:10 GMT

آغاز بکار نخستین اجلاس ملی اصحاب اندیشه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۸۹۴

آغاز بکار نخستین اجلاس ملی اصحاب اندیشه

نخستین اجلاس ملی اصحاب اندیشه با حضور جمعی از فعالان فکری، فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی در مجتمع آدینه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس؛ آیین افتتاحیه نخستین اجلاس ملی اصحاب اندیشه بعدازظهر چهارشنبه (۱۳آذرماه) با حضور سردار عزیز جعفری، سردار حسین یکتا، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، آیت‌الله میرباقری، علی اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام علی ذوعلم و جمعی از فعالان فکری، فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی در مجتمع آدینه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این اجلاس، نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی جبهه مردمی انقلاب اسلامی با محوریت موصضوعات بیانیه گام دوم نیز برپا بود که به موضوعاتی همچون جامعه ایمانی مشعر، بنیاد خانواده، مجمع عالی اقتصاد مقاومتی، مجمع فعالان جمعیت، قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، نوشت افزار اسلامی، مبانی نظری جبهه سازی، اندیشه ولایت، تبیین مسائل پیش روی تمدن‌سازی، تبلیغات اسلامی در سطح ایران اسلامی و... می‌پرداخت.

دو هدف اصلی این اجلاس عبارت است از: ۱- هویت بخشی به قوه راهبردی جبهه فرهنگی، اجتماعی انقلاب اسلامی۲. جبهه‌سازی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی. میزگردی علمی با حضور اصغر طاهرزاده و حجت‌الاسلام ذوعلم با موضوع پیام اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد و در پایان اولین روز این اجلاس از کتاب «عصر جدید، خوانشی از مفاهیم و راهبردهای بیانیه گام دوم» نوشته آیت‌الله میرباقری رونمایی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بیانیه جعفری افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات پیروزمندانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی از ملت خواست در وضعیت کنونی باید مراقب تبلیغات رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمن باشند چرا که تاکتیک دشمن در این مواقع انتشار شبهات در فضای مجازی است تا طعم شیرین این پیروزی بزرگ را به تلخی برساند.

متن این بیانیه به این شرح است:

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُون

در نهایت، دست انتقام خدا از آستین دلاور مردان سرافراز انقلاب اسلامی بیرون آمد تا رژیم خونخوار، بی‌رحم و جنایتکار صهیونیستی را مجازات کند و تلخی مجازات پشیمان کننده حیدریان خیبرشکن را به آن‌ها بچشاند.

عملیات پیروزمندانه جبهه شجاعان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و پاسداران غیور انقلاب اسلامی به خانه ضعیف‌تر از لانه عنکبوت صهیونیسم را به تمام سربازان جان برکف حرم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانواده‌های شهدای جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

ملت بزرگ ایران، بار دیگر به دست توانای دلاورزادگان عاشورایی‌اش، اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشید و با رشادت غرورآفرین خود، موجب شادی عمیق همه آزادگان، مظلومان و مستضعفان در سراسر گیتی گردید.

پیام این پیروزی برکت‌بخش این است که امت اسلامی در سرتاسر جهان، ظلم را نمی‌پذیرد حتی اگر بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های جهان، حامیان ظالمان باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر حکیم انقلاب است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید ریشه کن گردد.

اصحاب رسانه استان قزوین ضمن اعلام حمایت از تدابیر ولیّ امر مسلمین و فرمانده کل قوا، از همه رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرده، نصرت ویژه الهی را برای آن جان برکفان و شکست و خذلان نابود کننده را برای دشمنان صهیونیستی از خداوند بزرگ خواستار است.

ملت ایران در وضعیت کنونی باید مراقب تبلیغات رسانه‌ای و جنگ ترکیبی دشمن باشند چرا که تاکتیک دشمن در این مواقع انتشار شبهات در فضای مجازی است تا طعم شیرین این پیروزی بزرگ را به تلخی برساند.

حال که حسینیان کاری حسینی کردند، اصحاب رسانه استان قزوین نیز با کاری زینبی تلاش خواهند کرد تا با جهاد تبیین، ابعاد این پیروزی بزرگ و دفاع مشروع را برای مردم بازگو کنند.

تحرّکوا باسم الله إلی الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه»

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کد خبر 6078590

دیگر خبرها

  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • تبلور اندیشه‌های اسلامی در هنر انقلابی است
  • عملیات سپاه در عمق اسرائیل اقتدار ملی ایران را نشان داد
  • بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حمایت از وعده صادق
  • تبلور اندیشه‌های انقلاب اسلامی در هنر انقلابی
  • تجمع مردم کرمان و جبهه انقلاب فرهنگی در گلزار شهدا ی کرمان
  • انتشار تمبر یادبود سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری