Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل برخی مشکلات در استادیوم آزادی، محل برگزاری دیدار تیم‌های بسکتبال بانوان گاز تهران و بانوان شهر گرگان تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های بسکتبال بانوان گاز تهران و بانوان شهر گرگان قرار بود در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما به دلیل برخی مسائل که هنوز به طور رسمی اعلام نشده، این بازی به حیدرنیا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صبح امروز بازی تیم‌های نامی‌نو و شکلّی در آزادی برگزار شد اما برای بازی دوم به مسئولان هر دو تیم اعلام کردند درهای ورزشگاه بسته است و بانوان باید به سالن دیگری بروند.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: درهای ورزشگاه بسته بود و ما اجازه ورود نداشتیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، فقط به ما اعلام کردند باید برای بازی لیگ به سالن دیگری برویم. البته برای بازی اول چون بازیکنان خیلی زود به سالن رفته بودند مشکلی وجود نداشت و بازی هم برگزار شد.

هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در شهرهای مختلف در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان بسکتبال گاز آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خورده بودند و در این بازی هم خیلی زود از حریف عقب افتادند اما توانستند به لطف 10 نفره شدن بارسا به این دیدار برگردند و شرایط را به سود خودشان تغییر دهند تا شبی رویایی را در اسپانیا پشت سر بگذارند. 

امباپه پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا قهرمانی پی اس جی می‌تواند تصمیم او برای آینده را تغییر دهد گفت:« نه، نه، نه.»

این ستاره فرانسوی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« رویای من قهرمانی در لیگ قهرمانان با پاری سن ژرمن است. از روز اول به حضور در این تیم افتخار کردم. این به خاطر  روزهای خوب یا روزهای بدی که غرورم در آن ضربه خورد نیست. این افتخار بازی برای این باشگاه پایتخت کشورم است که اتفاق خاصی برای من به حساب می‌آید. 

تجربه چنین شب‌هایی به عنوان یکی از بازیکنان پاری سن ژرمن واقعا عالی است. ما یک قدم دیگر در پیش داریم تا بتوانیم به دیدار فینال در ورزشگاه ومبلی برسیم، بنابراین باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. 

ما امشب تیم بزرگی را شکست دادیم، اما حتی اگر می‌باختیم هم من به این که پاریسی هستم افتخار می‌کردم. حالا مشخص است که غرور ما در چنین شب‌هایی بیشتر است. خیلی خوشحال هستیم. تیمی را بردیم که به دنبال بردنش بودیم. امشب شب غرورآمیزی است.»

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال