Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید احمدی: با توجه به گزارش‌هایی که در حوزه سلامت مبنی بر بی‌تحرکی و کم تحرکی مردم وجود دارد باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت و توان خودمان برای رفع این نقص استفاده کنیم. 

عبدالحمید احمدی رویکرد اصلی ورزش را جذب حداکثری مشارکت مردم برای فعالیت بدنی در سراسر کشور دانست و گفت: در این نشست برنامه توسعه ورزش همگانی کشور و سهم و تکلیف استان‌ها برای این برنامه ارائه شد تا بتوانیم با دانش‌افزایی، توسعه بخشی و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها به ترویج برنامه‌های جذاب ورزشی برای جذب بیش‌تر مردم به تحرک بدنی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تلاش ما بر این بوده که حداکثر اعتبارات را در توسعه ورزش همگانی به کار بگیریم و البته هنوز با محدودیت اعتبار مواجه هستیم و میزان اعتبار کل ورزش بخصوص ورزش همگانی منطبق با نیازهای جمعیت هشتاد میلیونی ما نیست. اما همین بودجه را باید بتوانیم بهینه مدیریت کنیم و خروجی بهتری برای توسعه ورزش همگانی در تمام استان ها بگیریم. در واقع اعتبارات توسعه ورزش همگانی نباید در سایر حوزه ها هزینه شود. 

احمدی در پایان گفت: در راستای توسعه ورزش روستایی هم اولین دوره جام خوشه جین به صورت بسیار مطلوبی در استان‌های مختلف برگزار شد و مرحله ملی آن را در دهه مبارکه فجر خواهیم داشت. امیدواریم سال آینده با استفاده از تجربه اولین دوره بتوانیم دوره دوم را بهتر و گسترده تر برگزار کنیم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GOd برچسب ها: احمدی ، فرهنگی ، بودجه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: احمدی فرهنگی بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد- کاترین فیونا جین نیوتن "معاون مدیر منطقه ای  برنامه جهانی غذا در قاهره" به اتفاق نگار گرامی سرپرست بخش برنامه ریزی دفتر منطقه ای و مایسا الغریباوی نماینده برنامه جهانی غذا در ج.ا.ا.در سفر یک روزه خود به استان یزد ضمن دیدار با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی یزد از مهمانشهر تفت بازدید کردند. 

وی پس از گفتگو با مدیر مهمانشهر و بازدید از انبار ، کارگاه معیشتی و نانوایی و همچنین روند و تاثیرگزاری کمکهای برنامه جهانی غذا بر پناهندگان، بررسی نیازها و مشکلات به ویژه در حوزه فعالیتهای سازمان، درخصوص نیازها و پیشنهادات و افزایش بودجه برای پناهندگان ساکن در ایران قول بررسی و مساعدت داد. 

در این دیدار محسنی راد بر همت و تلاش بیشتر سازمانهای بین المللی بر اختصاص بودجه مناسب جهت کاهش مشکلات اتباع خارجی بویژه اتباع آسیب پذیر در حوزه مهارت آموزی و معیشت تاکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر