Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز از انجام فعالیت‌های برون مرزی و عقد قرارداد با کشورهای خارجی در این بیمارستان خبر داد و گفت: تعدادی از پزشکان از جمهوری آذربایجان و کردستان عراق به بیمارستان آمده، بازدید کرده، دوره‌هایی دیده‌ و قراردادهای نیز بین طرفین منعقد شده است.

شهرام دبیری در هفتمین جلسه شورای هماهنگی روسا و مدیران بیمارستان‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه سلامت در قانون اساسی به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازها و اساسی‌ترین حقوق مردم شناخته شده است، اظهار کرد: یکی از وظایف مراقبان سلامت مراقبت‌های پزشکی ایمن و با کیفیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آغاز اعتباربخشی زمینه ارائه مراقبت‌های ایمن را فراهم کرده است، از این رو ما نیز به این اصل ایمان آورده و با تمام وجود آن را پذیرفته‌ایم تا به تعالی در مراقبت‌های بالینی و ایجاد تجربه‌ای متفاوت و استثنایی در هر زمان دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نتایج آخرین نظرسنجی در خصوص رضایت کارکنان و خدمت گیرندگان از بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز، گفت: سال گذشته ۲۳ درصد پرسنل، رضایت کافی، ۳۰ درصد رضایت نسبی، ۱۲ درصد نارضایتی نسبی و ۹ درصد نارضایتی داشتند و ۲۶ درصد هم بدون نظر بودند.

به گزارش ایسنا، دبیری بیان کرد: همچنین شکایت‌های کتبی ارائه شده به ما نیز روند کاهشی را نشان می‌دهند و چند مورد هم شفاهی داشتیم که آن‌هایی را که لازم بود در اسرع وقت رسیدگی کردیم.

وی با اشاره به میزان رضایت خدمت گیرندگان از بیمارستان ولیعصر (عج) گفت: طبق آخرین نظرسنجی در ارتباط با خدمات بیمارستانی در سال گذشته، ۸۹ درصد مردم از خدمات بیمارستانی و ۸۵ درصد هم از مراقبت‌های پرستاری، رضایت داشتند.

وی در ادامه به تعداد بیماران بستری و سرپایی در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۵۸ بیمار بستری داشتیم که این تعداد امسال به ۵۰۱ نفر رسیده و همچنین تعداد بیماران سرپایی نیز از ۱۷۰۰ نفر در سال گذشته به ۳۱۰۰ نفر در سال جاری افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز، توسعه بیمارستان و راه اندازی بخش‌های جدید در بزرگترین بیمارستان خصوصی ایران و راه اندازی تمامی رشته‌های تخصصی را از اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی عنوان کرد.

وی در خاتمه متذکر شد: در زمینه رادیوتراپی هم تخفیف کامل ارائه داده و پذیرش برخی بیماران بدون دریافت هزینه انجام می‌شود، زمانی که رادیوتراپی دانشگاه دچار مشکل شده بود، ما این کار را هم با تخفیف انجام دادیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیمارستان ولیعصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • عکس/ امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان