Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران خراسان شمالی توانستند در مسابقات شنای کارگری کشور مدال نقره کسب کنند و یک بوکسور از استان به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ورزشکاران خراسان شمالی طی این روزها در مسابقات و رقابت‌های ورزشی حضور دارند و  توانستند افتخارآفرینی‌های متعددی را برای استان کسب کنند.

مدال نقره  قهرمانی کشور نصیب شناگر بجنوردی شد

حسن نوری اظهار کرد: مسابقات شنا قهرمانی بانوان کارگر  کشور با حضور ۶۰ شناگر در قالب ۱۱ تیم از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ آذر به میزبانی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: تیم خراسان شمالی با ۵ شناگر و یک مربی به این مسابقات اعزام شد.

رئیس انجمن شنا کارگران کشور به نتایج کسب‌شده اشاره کرد و گفت: مرضیه نظام الشریعه در رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال ماده کرال پشت موفق به کسب مدال نقره و سمیه یزدانی در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال کرال پشت موفق به کسب مقام پنجم این مسابقات شد.

پاورلیفتینگ استان درراه اصفهان

سید سعید هاشمی از اعزام تیم پاورلیفتینگ استان به مسابقات کشوری خبر داد.

وی در بیان کرد: مسابقات قهرمانی لیفت بدون لوازم باشگاهی کشور در تاریخ ۲۵ الی ۲۹ آذر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

رئیس کمیته پاورلیفتینگ استان در ادامه بیان کرد: تیم استان با حضور  ۱۰ ورزشکار یک سرپرست و یک مربی همچون سال‌های گذشته باقدرت  در این مسابقات حضور پیدا می‌کند

وی افزود: این مسابقات در چهار رده سنی برگزار می‌گردد و در حاشیه این مسابقات دوره داوری درجه ۳ پاورلیفتینگ برگزار می‌شود.

۲۲ بوکسور به دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس دعوت شدند

اردوی تیم ملی بوکس ایران پس از مسابقه دوستانه با ترکیه به‌پایان رسید. با تصمیم کادر فنی تیم ملی قرار است ملی پوشان پس از چند روز استراحت، روز جمعه هفته جاری ۱۵ آذر با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر خود را به کادر فنی تیم ملی واقع در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب معرفی کنند.

گفتنی است میثم قشلاقی بوکسور خوش‌تکنیک بجنوردی نیز به اردوی تیم ملی دعوت‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزشی خراسان شمالی مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت- در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش انوار هدایت اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ یازده هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه اول این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان‌شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد امید ملت از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان‌شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد شهید قدس با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه اول کشوری و همچنین رویداد ایران قوی با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه اول کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در ۱۴۰۲ بودند.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد