Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورتون بعد از ۳۷ سال از همشهری‌اش با دریافت ۵ گل سیلی خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، برد پرگل شب گذشته لیورپول هرچقدر برای یورگن کلوپ و شاگردانش، به خاطر حفظ جایگاه خویش در کورس قهرمانی دلنشین بود، برای همشهری‌های آنها، تلخ شد. اورتون که همیشه رقابت تنگاتنگی با همشهری سرخ‌پوش خود داشته، در چند دهه اخیر حتی در پیکار‌های نیز مقابل رقیب به برتری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه دیلی‌استار در حاشیه گزارشی که در مورد بازی انجام شده و برد ۵ بر ۲ لیورپول در دربی مرسی‌ساید منتشرکرد، به این نکته اشاره داشت که در سال‌های دور و نزدیک، اورتون چنین سیلی محکمی از لیورپول نخورده بود.

این نشریه افزود آخرین مرتبه‌ای که اورتون از همشهری‌اش با قبول ۵ گل، سیلی خورد و جریمه شد، به سال ۱۹۸۲ مربوط می‌شود که هدایت آن‌ها را هوارد کندال برعهده داشت و لیورپول توسط باب پیسلی مربیگری می‌شد. اورتون اکنون بعد از این شکست سنگین، با ۱۴ امتیاز در رده هجدهم لیگ برتر قراردارد و یکی از نامزد‌های سقوط به دسته‌ای پایین‌تر محسوب می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس لیورپول تابناک ورزشی دیلی استار اورتون انتخابات مجلس یازدهم روز بیمه علی اصغر پیوندی گاز مرکاپتان علی کریمی لیلا واثقی معافیت مالیاتی هنرمندان فسخ قرارداد مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برابر شاگردان شان دایش یک چالش سخت دیگر برای لیورپول است. آنها که در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون هستند، با گل برنتویت عقب افتاده‌اند.

در دقیقه ۶ بازی روی برخورد کالورت لوین با آلیسون بکر داور به سود اورتون پنالتی اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه به کمک VAR، مشخص شد که مهاجم اورتون در موقعیت آفساید به توپ رسیده و بدین ترتیب پنالتی رد شد.

در ادامه بازیکنان اورتون باز هم حملاتی داشتند تا اینکه بالاخره در دقیقه ۲۷ موفق شدند دروازه آلیسون را باز کنند. روی حمله ناموفقی از اورتون، رابرتسون صاحب توپ شد اما دفع توپ او به کورتیس جونز خورد و برگشت. در ادامه الکسیس مک‌آلیستر هم در مقابل دروازه نتوانست توپ را دفع کند و این بار توپ به برنتویت رسید. ضربه او ابتدا با سیو ناقص آلیسون بکر مواجه شد اما توپ آرام آرام به سمت دروازه رفت و سپس از خط گذشت تا تبدیل به گل اول اورتون شود.

در ادامه لیورپول شروع به حمله کرد اما تاکنون در جبران گل برنتویت ناکام بوده است.

برنتویت به اولین بازیکن اورتون پس از دمارای گری در سال ۲۰۲۱ تبدیل شد که موفق می‌شود مقابل لیورپول گلزنی کند. آنها ۴۳۸ دقیقه در گلزنی به لیورپول ناکام مانده بودند.

در صورتی که لیورپول در این دیدار در کسب سه امتیاز ناکام بماند آنها ۷۴ امتیازی می‌مانند و به نوعی باید با قهرمانی خداحافظی کنند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • گل دومینیک کالورت لوین به لیورپول (اورتون 2-0 لیورپول)
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • گل جرد برنتویت به لیورپول (اورتون 1-0 لیورپول)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت