Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:12:40 GMT

حضور بسیجیان در عرصه فضای مجازی باید تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۲۴۷

حضور بسیجیان در عرصه فضای مجازی باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر،مهدی باشوکی صبح امروز در  اولین جلسه کارگروه رسانه و فضای مجازی بسیج بیجار با حضور اعضاء در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری ، اظهار داشت: در شهرستان بیجار با توجه به تعداد زیاد کانال ها و گروه های تلگرامی از ظرفیت فضای مجازی برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی به خوبی استفاده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگروه رسانه و فضای مجازی بسیج  بیشتر به دنبال کمک به این بخش، توانمند سازی با تولید محتوا و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از آن است.

رییس کارگروه رسانه و فضای مجازی بسیج بیجار با تاکید بر افزایش سواد رسانه ای اعضای کارگروه گفت: سواد رسانه ای فقط توانایی تشخیص سره از ناسره نیست بلکه مهارت و دانش استفاده از رسانه های جمعی و نوین با هدف تحقق اهداف در این راستا است.

باشوکی به برخی ویژگی های و تهدیدات فضای مجازی پرداخت و افزود:امروز به واسطه فضای مجازی مصرف کنندگان خود به تولید کننده تبدیل شده اند و به دلیل نبود قوانین و عدم نظارت، بسیاری از محتوای این فضا متقن و قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به دشمنی آشکار دشمنان در فضای مجازی علیه ملت ایران، اظهار داشت: بسیجیان می توانند در هوشیار ساختن مردم از بیراهه هایی که دشمنان در فضای مجازی ترسیم می کنند، نقش آفرینی کنند.

رییس کارگروه رسانه و فضای مجازی بسیج بیجار خاطر نشان کرد: دشمنان امروز در فضای مجازی با هدف نابودی اعتقادات و باورهای خانواده ها درصدد تسخیر اندیشه مردم و جهت دهی افکار عمومی هستند؛ بنابراین بصیرت دهی و بیان شاخص های تربیتی از مهمترین وظایف بسیجیان در فضای مجازی به شمار می رود.

باشوکی با تاکید بر اینکه مطالبه گری از مسوولان هدف اصلی کارگروه رسانه و فضای مجازی است ، افزود: بسیجیان ما باید با حضور مستمر و کارشناسی در فضای مجازی عرصه فعالیت دشمنان و معاندان نظام را در این فضا ببندند.

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه به بیان نظرات خود در این زمینه پرداختند.

کد خبر 4789291

منبع: مهر

کلیدواژه: بیجار شهرستان بیجار رسانه دیجیتال بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود