Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری با حضور در جمع خبرنگاران به ارائه چهار پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب کشور به اعضای حاضر در این شورا اشاره کرد و گفت: در زمینه ارتقای کیفیت آب شرب کشور‌های منطقه پیشنهاد شد تا ایجاد شبکه آموزشی و ظرفیت‌سازی نیرو‌های متخصص بخش کیفی آب را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ایران بیشترین تعداد آزمایشگاه‌های معتبر در بخش آب و فضلاب را دارد که تعداد زیادی از این‌ها در سطح کشور مرجع هستند.

جانباز اضافه کرد: پیشنهاد بعدی ما، روش‌های نوین تصفیه فاضلاب و موضوع بازچرخانی و استفاده از پساب در جهت تامین آب بخش صنعت و تغذیه آبخوان با نگاه زیست محیطی بود که مورد توجه اعضای نشست نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت و کمیت بنزین زیرذره بین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حال حاضر بیش از ۴ هرزار و ۴۰۰ جایگاه سوخت در کشور وجود دارد. به گفته مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشدید نظارت بر جایگاه‌های سوخت کشور به منزله رفاه مسافران نورزی صورت گرفته است.

سالاری نسب گفت: کارت سوخت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های سوخت کشور وجود دارد؛ و همه هموطنان در صورت هر گونه مشکل می‌تواند با شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاسم ثمری گزارش می دهد.

دیگر خبرها

  • مهرآباد و مشهد، پرترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور
  • کیفیت و کمیت بنزین زیرذره بین
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه های کشور
  • رشد ۲ درصدی پرواز و مسافر از فرودگاه‌های کشور
  • نگاهی به ۱۲ پرتاب فضایی دولت در سال گذشته
  • سه برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان بر اثر نشست زمین + عکس
  • تکرار حادثه ریزش خیابان میر در اصفهان اثر نشست زمین
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی در دستورکار استانداری اصفهان
  • ۳ برنامه صنعت برق برای کاهش ناترازی