Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:41:58 GMT

انتشار کلیپ تجلیل از جمال شورجه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۳۸۰

دریافت 17 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته گذشته نشست سینماگران انقلاب و دفاع مقدس به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد، مراسمی که البته یک تجلیل خاص از هنرمند پیشکسوت و متعهد انقلابی، جمال شورجه داشت.

جمال شورجه که این روزها در بستر بیماری به سر می برد هرچند بر روی ویلچر به این مراسم رفت اما مقتدرانه از ادامه راهش سخن گفت و ضمن اعلام این خبر که ساخت لوکیشن سریال حضرت موسی (ع) در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس، نوید آغاز فیلمبرداری این سریال را نیز داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح کلیپی کوتاه از این مراسم تجلیل و مروری از سابقه گرانمایه این کارگردان و نویسنده سینما منتشر کرده است.

کد خبر 4789552 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روایت فتح بنیاد فرهنگی روایت جمال شورجه کارگردان سینما تئاتر ایران فیلم سینمایی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه جایزه سینمایی تئاتر شهر حوزه هنری سریال ایرانی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد و ضمن آن  حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۳ شمسی معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای 

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان است که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان