Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@16:56:46 GMT

سامانه بارشی تا روز یکشنبه مهمان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۴۴۷

سامانه بارشی تا روز یکشنبه مهمان اردبیل

هواشناسی استان اردبیل خبر داد: سامانه بارشی تا روز یکشنبه آینده در استان باقی مانده اما اوج فعالیت آن از روز پنجشنبه تا ظهر روز جمعه خواهد بود.

به گزارش برنا،با ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل مناطق شمالی این استان از روز پنجشنبه شاهد بارش باران بوده و در شهرستان‌های مرکزی و جنوبی آن نیز بارش برف ادامه دارد و برای گذر از جاده‌های کوهستانی داشتن زنجیرچرخ الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اعلام نمود:هم‌اکنون در گردنه حیران در جاده نمین - آستارا، گردنه صائین در جاده نیر - سراب ، گردنه الماس در جاده خلخال - اسالم و جاده‌های رضی - گرمی ،   اردبیل - سرعین بارش برف و جاده پارس‌آباد - اصلاندوز نیز بارش باران در جریان است.

این مدیریت با اعلام باز بودن تمامی جاده‌های استان از رانندگانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی استان اردبیل را دارند، خواست تا خودرو خود را به زنجیرچرخ مجهز کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل بارش باران جاده خودرو راهداری و حمل و نقل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما

نوید حاج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر نفوذ و گذر سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد احتمال گردوخاک و از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه جوی است، ابراز کرد: هشدارهای لازم از روز گذشته به نهادهای مربوطه ابلاغ شده است.

حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، ابراز داشت: همچنین در این بازه زمانی مهاباد با دمای ۲۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بویین میاندشت و سمیرم با دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

کد خبر 6079035

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • نمایی از بارش رحمت الهی در جزیره هرمز + فیلم
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • سامانه بارشی در کدام مناطق فعال است؟
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / سامانه بارشی پنجشنبه از کشور خارج می‌شود
  • رگبار باران و وزش باد شدید در ۱۰ استان / پنجشنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود