Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین وطن دوست، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در شورای خوداشتغالی و کارآفرینی حوزویان استان گفت: روحانیت معظم همیشه در عرصه‌های مختلف سیاسی فرهنگی در صف اول بوده و براساس فرهنگ دینی و مطالبات مقام معظم رهبری ضمن ایجاد باور دینی در مسایل اقتصادی نیز شریک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: الان هم که درجنگ اقتصادی و جنگ نرم افزاری هستیم نیز باید در برنامه تولید و اشتغال متناسب با شعار سال (رونق تولید) مشارکت کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل افزود: رونق تولید در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان نقشه و چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور است.

وطن دوست ادامه داد:تمامی مسئولین کشوری این مهم را در چرخه برنامه و تصمبم گیری‌های اقتصاد کشور قرار داده اند و هدف اصلی آن ایجا د تغییرات اساسی در ساختار اقتصادی متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات است.

او اظهار کرد: برای اینکه در جنگ اقتصادی موفق و پیروز باشیم باید مهارت‌های لازم را یاد بگیریم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: روحانیون و خانواده‌های آن‌ها باید از آموزش‌های فنی حرفه‌ای و تسهیلات دستگاه‌های اجرایی برای خود اشتغالی و کارآفرینی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایجاد اشتغال اقتصاد مقاومتی رونق تولید کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.

شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم