Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:03:31 GMT

خون شهیدان موجب نجات،عظمت و عزت کشور شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۶۵۰

خون شهیدان موجب نجات،عظمت و عزت کشور شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر پنجشنبه در نهمین یادواره شهید شهریاری در دانشگاه آزاد زنجان، گفت: دشمن دانشمندان هسته ای کشور را تحمل نکرد و دست به ترور آنها زد. 

وی با بیان اینکه شهدا با نثار خون مطهر خودشان  پایه‌های نظام را مستحکم کرده‌اند، اظهار کرد: بصیریت و اقتداری که امروز در کشور وجود دارد حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است که این بصیریت همواره در جامعه اسلامی ایران جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی با تاکید بر اینکه بصیریت و هوشیاری ملت بزرگ ایران همواره باعث شکست توطئه های دشمنان در مقاطع مختلف نظام شده است، گفت: همه آحاد جامعه باید با الگوی گیری از شهدا، مولفه های بصیریت و اقتدار را در جامعه تقویت بدهند.

وزیر دفاع به اغتشاشات اواخر آبان ماه سالجاری در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن تمام توان و داشته های خود را در اغتشاشات اخیر وارد صحنه کرده بود، گفت:  مردم ولایتمدار زنجان باردیگر بصیریت و هوشیاری خود را در مقابله با فتنه و توطه دشمنان نشان دادند و  این بصریت و حمایت از نظام به افتخارات زنجان اضافه شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، با بیان اینکه ملت ما به خوبی به عمق و کینه دشمن پی برده است، گفت: ادعای دشمنان در طرفداری ملت ایران یک دروغ بزرگ است و بیشترین و عمیق ترین دشمنی ها  را علیه ملت ایران اعمال می کنند.

 حاتمی ابراز کرد: دشمن از یک طرف همه امکانات اقتصادی ما را محدود می کند و طرف دیگر می خواهد  به هر بهانه ای امنیت ما را بگیرد.

وی با بیان اینکه وقتی یک دانشمند را تحمل نمی کنند،نمی توانند طرفدار ملت ایران باشند،  گفت: مردم فهیم و انقلابی اجازه چنین جسارتی را به دشمن نمی دهند و طبق منویات مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، یاد آورشد: اگر در جامعه ای فرهنگ شهادت زنده نگه داشته شود، آن جامعه به استقلال، عزت و سربلندی پایدارخواهد رسید. 

حاتمی با اشاره به  اینکه ۱۷ هزار شهید ترور درایران  اسلامی وجود دارد، افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن متوجه شد با برنامه های کوچک نمی تواند این انقلاب و ملت را از پا در آورد و به همین دلیل برنامه بزرگی چید اما خون شهدای نیروهای مسلح،مردمی و جهاد باعث شد تا بعد از دوره های طولانی با سربلندی و عزت از دفاع مقدس خارج شویم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز کرد: تفاوت  شهید شهریاری با شهدای دیگر این است که شهدای دوران دفاع مقدس رودرو با دشمن مقابله کردند و شهدای هسته ای در جبهه ای شهید شدند که به ذهن متبادر نمی شود و شهید شهریاری دانشمند متعهد و متخلق به اخلاق بود که برای ارتقای کشورشهید شد. 

حاتمی افزود: اگر دشمنی بخواهد علیه کشوری کاری انجام دهد به فرهنگ و عقبه آن جامعه نگاه می کند که با دشمن چگونه برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: مکتب اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان مکتب شهادت مشهور است چرا که با خون شهید آبیاری شده و به نام شهید زنده مانده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در ایام محرم به نام شهید بزرگ کربلا بر سرو سینه می زنیم تا قدردان خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید برای مقابله با تروریست تقدیم نظام کرده ایم، افزود: ما شهید تقدیم کرده ایم تا امنیت ملت ایران حفظ شود. 

وزیر دفاع بیان کرد: به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می کنیم متوجه می شویم خون شهیدان موجب نجات،عظمت و عزت کشور شده  و در دوره انقلاب اسلامی نیز اهمیت این بزرگداشت خون شهید به خوبی روشن شد.

کد خبر 4789440

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر دفاع ایران امیر حاتمی شهید مجید شهریاری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است