Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@13:32:19 GMT

7 مصدوم در پی سقوط پل عابرپیاده در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۶۵۲

7 مصدوم در پی سقوط پل عابرپیاده در مشهد

برخورد کامیون با پل عابرپیاده و سقوط آن در محدوده شهید چراغچی منجر به مصدوم‌شدن 7 نفر شد.

رئیس روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی مشهد، در همین خصوص در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در این حادثه پنج مرد و دو زن مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه «مصدومان به بیمارستان هاشمی‌نژاد منتقل شده‌اند»، افزود: سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که برخورد کامیون با پل عابرپیاده نیز علت اعزام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی‌نژاد درخصوص محل حادثه گفت: این پل عابرپیاده بین شهید چراغچی 8 و 10 قرار دارد و ساعت 10 و 29 دقیقه به محل حادثه اعزام آمبولانس داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: خوش‌بختانه حال مصدومان مساعد است و صدمات جدی در این خصوص نداشته‌ایم.

پیش از این، آتشپاد دوم امیر عزیزی اعلام کرده بود که نیروهای امدادی به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی به مصدومان هستند.

وی از تمامی رانندگان خودروهای عبوری در مسیر خواست با توجه به ترافیک شدید محل از ورود به معابر منتهی به محل حادثه در مسیر سپاد به سمت میدان امام حسین(ع) و میدان امام حسین (ع)به سمت میدان سپاد خودداری کنند تا دیگر نیروهایی امدادی سریع‌تر به محل حادثه دسترسی داشته باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پل عابر پیاده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده و مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰ خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پیکان وانت با عابر پیاده در کمربندی نائین ساعت ۱۳:۵۷ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ۶ نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک پسر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه واژگونی ال ۹۰ در جاده شاهین شهر - علویجه ساعت ۱۶:۳۰ امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

عابدی ادامه داد: چهار نفر شامل یک زن، یک مرد و دو کودک دختر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 739773

دیگر خبرها

  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • سقوط خودرو به رودخانه/ این حادثه تلفات جانی نداشت
  • سقوط خودرو به رودخانه با ۵ سرنشین