Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان وزیر نیرو در آیین افتتاح رسمی دهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری گفت: همکاری و همفکری اعضای این شورا کمک خواهد کرد اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده راحت‌تر محقق شده و منافع متصور به همه کشور‌های عضو برسد.

اخبار اقتصادی-او با اشاره به عضویت ۳۰ کشور در این شورا خواستار مشارکت جدی سایر اعضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان با اشاره به تاسیس این مرکز از فوریه سال ۲۰۰۲ میلادی، تحقق اهداف پیش روی این شورا را مستلزم همراهی سایر اعضا دانست.

رییس دوره سوم شورای حکام آب با اشاره به پیشینه ۱۸ ساله فعالیت‌های این شورا، از تصویب توافق شورا برای دور سوم تا سال ۲۰۲۴ خبر داد.

اردکانیان به عضویت جدید آذربایجان و ترکیه و سازمان‌های مختلف در مرحله سوم فعالیت مرکز اشاره و اضافه کرد: امروز در دوره سوم فعالیت‌های اعضای شورای حکام شامل آذربایجان، بنگلادش، مصر، ایران، عراق، قرقیزستان، عمان، سریلانکا، سوریه، تاجیکستان، ترکیه و سایر کشور‌ها و نیز بسیاری از سازمان‌های بین المللی عضو حضور دارند که علاقه‌مند به داشتن عضویت و یا عضو ناظر در این شورا هستند.

وزیر نیرو ادامه داد: ۶ مسئولیت به عنوان عملکرد‌های شورا شامل تصویب برنامه‌های میان مدت و دراز مدت و تصویب برنامه کاری سالانه شامل جدول کار و گزارش‌های سالانه، تصویب قوانین و مقررات، تصمیم گیری در مورد سازمان‌های بین المللی و بررسی گزارش‌های مستقل حسابرسی دوره‌ای صورت حساب‌های مالی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدیریت آب شهری قوانین و مقررات وزیر نیرو مصرف آب شورای حکام آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری