Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:01:11 GMT

«استیلی» از ورزشگاه مسابقات تیم امید بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۷۰۸

«استیلی» از ورزشگاه مسابقات تیم امید بازدید کرد

«حمید استیلی» سرمربی تیم المپیک که به همراه «میرشاد ماجدی» عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به تایلند سفر کرده با حضور در شهر سونگلا در جنوب این کشور از استادیوم برگزاری مسابقات، زمین های تمرینی و هتل محل اقامت تیم امید بازدید کرد.

در این بازدیدها مذاکراتی در خصوص برنامه تمرینات تیم همچنین پیش بینی پخت و آماده سازی غذای ایرانی در محل هتل و سایر موضوعات مرتبط با سفر تیم المپیک به تایلند صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال امید ایران در نخستین بازی مرحله نهایی رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ روز ۱۹ دی در استادیوم سونگلا برابر ازبکستان قرار می‌گیرد.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها فوتبال ازبكستان حمید استیلی تایلند میرشاد ماجدی تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ازبكستان حمید استیلی تایلند میرشاد ماجدی تیم امید فوتبال ازبكستان حمید استیلی تایلند میرشاد ماجدی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)