Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: توسعه، تعالی و حرکت در مسیر ترسیم‌شده امام(ره) و رهبری از خطوط اصلی نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه استان لرستان که در سالن همایش جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها وظایفی را که رهبری برای آن‌ها تعیین کرده را انجام می‌دهند و هر اقدامی که برای توسعه و تعالی استان لازم است تشخیص می‌دهند که چه‌کارهایی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احکامی که از سوی رهبری صادر می‌شود افزود: چند نکته در این احکام وجود دارد که یکی توجه به ویژگی‌های خاص هر استان است چراکه مردم هر خطه از ایران ازنظر فرهنگی و حوزه‌های دیگر متفاوت هستند و رهبری تأکیددارند وجوه برجسته‌ای که در فرهنگ، آداب‌ورسوم هر منطقه وجود دارد برجسته شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: تقویت این بُعد از ویژگی‌های استان جزء مواردی است که بیان می‌شود که در این راستا استان لرستان دارای ویژگی‌هایی است با مردمی مهربان، علاقه‌مند به انقلاب و جزء بهترین همراهان نظام هستند.

وی با اشاره به ارتباط مردم با نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نماینده ولی‌فقیه در استان مربوط به قشر خاصی نیست بلکه با همه اقشار و گروه‌ها ارتباط دارد و این ارتباط باید بین نماینده ولی‌فقیه و همه اقشار وجود داشته باشد.

خادمی تصریح کرد: راه ولایت راه سعادت است و باید تلاش کرد تا همواره در این مسیر حرکت کرد و توسعه، تعالی و حرکت در مسیر ترسیم‌شده امام(ره) و رهبری از خطوط اصلی است و باید استراتژیک‌ها و وظایف متناسب با این موضوع تدوین شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: هر کدام از مسئولان در ادارات شورای فرهنگی را تشکیل و خروجی آن را اعلام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به آیه 18 سوره زمر اظهار داشت: خداوند فرموده بشارت ده، همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آن‌ها پیروی می‌کنند آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آن‌ها خردمندانند. 

وی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: جلسات و مصوبات زیادی ویژه حجاب و عفاف در سطح کشور و استان وجود دارد که اکنون نیازمند اجرا و عمل است. البته متاسفانه در جلسات این حوزه هر بار کارشناس، معاون و مدیرکل شرکت می‌کنند که نباید این باب شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به وجود 55 هزار کارمند و خیل عظمی از جامعه دانشگاهی در استان، این پتانسیل‌ها را ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی رعایت حجاب دانست و تصریح کرد: تبیین کلام اهل بیت(ع) در رابطه با حجاب و معنویت باید بیان شود.

وی افزود: باید برای اتفاقات فرهنگی در استان به خرد و عقل جمعی برسیم و تصمیمات فردی گرفته نشود، گرچه مخالف برگزاری جشنواره‌ها نیستیم اما باید چارچوب‌ها نیز حفظ شود. فرهنگی بودن کردستان که تنها به رقص و پایکوبی نیست.

پورذهبی بیان کرد: البته برگزاری جشنواره‌ها یک گوشه از اتفاقات فرهنگی است، در یک شهر 300 هزار نفری 300 نفر عضو کتابخانه هستند! باید فرهنگ کتابخوانی نیز در میان مردم به ویژه جوانان ترویج داده شود.

کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها برگزار شود

وی اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود نشست‌های فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و مدرسه‌های استان برگزار شود، در حمایت از حمله اخیر سپاه به رژیم صهیونیستی مواضع و حرکتی از جامعه دانشگاهی کردستان ندیدیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار پشتیبانی از هنرمندان و اهل قلم شد و تاکید کرد: هر کدام از مسئولان، شورای فرهنگی در ادارات زیرمجموعه خود تشکیل دهند و خروجی برنامه‌هایشان را اعلام کنند.

پورذهبی با اشاره به سفر شهرستانی و بازدید میدانی اخیر خود از شهرستان دیواندره، عنوان کرد: در این سفر مردم یکی از روستاها به خاطر مشکل آب جلوی ماشین ما را گرفتند و با حضور در میان آنان پاسخ‌گوی دغدغه و صحبت‌هایشان شدیم، از استاندار انتظار می‌رود مشکل این روستانشینان پیگیری و برطرف شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش