Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن موسوی تاکامی ظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای طرح نهضت سبز اظهار داشت: در راستای توجه بیشتر به موضوع درخت و درخت کاری و حفظ طبیعت، ۱۴ میلیون اصله نهال در کشور به طور همزمان غرس می شود، که در ۱۱ شهرستان استان برنامه ریزی های مربوطه صورت گرفت ودر مرکز استان این طرح به طور ویژه این مراسم در عرصه تنگه لته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان مازندران عرصه هایی که قابلیت کاشت نهال را دارند شناسایی کردیم افزود: تعهدات سالانه این اداره کل ۸۵۰ هکتار نهالکاری با یک میلیون و ۶۰۰ هزار اصله نهال است و علاوه براین، ۲۵۰ هکتار در قالب زراعت چوب انجام می شود.

موسوی ضمن بیان این مطلب که نهال کاری امروز از جمله اقدامات موثر در توسعه فضای سبزمحسوب می شود، از مردم استان خواست از این طرح مشارکت و حمایت کنند.

مدیرکل منابع طبیعی با بیان اینکه بهره برداری تعطیل شده است اما حفاظت از  ۸۰۰ هزار هکتار جنگل و ۴۰۰ هزار مرتع به تنهایی امکان پذیر نیست گفت: اداره کل مازندران- ساری، ۱۳ شرکت مجری دارد که در عملیات های حفاظتی کمک می کنند تا این انفال که متعلق به مردم است را به نحو شایسته حفظ کنیم.

وی بیان کرد:حدود ۵۰۰ هزار اصله نهال را برای توسعه فضای سبز پیش بینی کردیم و قطعاً این نهال ها در اختیار نهادهای دولتی و غیردولتی و سمن ها و مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4789574

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن موسوی منابع طبیعی مازندران کاشت نهال و درخت بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد