Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند در فرآیند انتخابات حضور پیدا می کنندگفت:کم هزینه ترین راه برای تامین امنیت کشور حضور در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام احمد مازنی در جمع خبرنگاران  در ستاد انتخابات کشور درباره شرکت در انتخابات مجلس یازدهم  و ائتلاف بین گروه های سیاسی گفت:  بعداز انتخابات ائتلافاتی شکل می گیرد که آینده قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در شورای اسلامی درخصوص این که در کدام کمیسیون در مجلس یازدهم حضور، اظهار داشت :بیشترین تجربه را در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دارم و علاقمند م آن  چه در کمیسیون فرهنگی آغاز  کردم ادامه دهم.


وی درباره این که  در این دوره انتخابات با چه گروه های سیاسی ائتلاف می‌کند، اظهار کرد:پس از تائید صلاحیت ها کار انجام می شود و باید منتظر ماند.

 


این عضو فراکسیون امید درباره عدم حضور عارف و سر لیستی پزشکیان گفت:از آقای دکتر عارف بپرسید ، سر لیست  هم پس از تائید صلاحیت ها مشخص خواهد شد.

 


مازنی درباره جلسه فراکسیون امید با محمدرضا عارف برای شرکت در انتخابات گفت:من  جلسه ای نداشتم.


این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، در کل فرآنید انتخابات  شرکت کنند. اعتقادم بر این است که کم هزینه ترین راه تامین امنیت حاضر شدن در فرآنید انتخابات است.

 


 وی ادامه داد: کشور در حوزه داخلی  و بین الملل در شرایط سختی قرار دارد ما در تحریم ظالمانه آمریکا قرار داریم، در داخل هم مشکلاتی داریم  بخصوص بعداز قضایا اخیر  که طیف‌های مختلف مردم را درگیر کرد نقدهای جدی  وجود دارد که پژواک صدای اکثریت بود.

 


نماینده مردم تهران تاکید کرد:  انتخابات آزاد کم هزینه ترین راه برای شنیدن صدای مردم است.

 


وی درباره انتقادات به مجلس دهم ، گفت:معتقدم مجلس دهم در شرایطی شکل گرفت که با ائتلاف های بین جریان سیاسی به دلیل اینکه هیچ اکثریت و اقلیت مشخصی  وجود نداشت و سه فراکسیون روی کار آمد کارآیی لازم را نداشت انشاالله با لیست های شفاف و حضور جریان های اصیل مجلس به کارآیی لازم برسد و ترکیب سیاسی تر و قابلیت کار سیاسی را داشته باشیم.

 


مازنی درباره ائتلاف اصلاح طلبان با جریان اصولگرایی معتدل گفت: ما اگر ائتلافی هم کنیم پس از تشکیل مجلس تصمییم گیری لازم می شود، فکر می کنم همه گروه های سیاسی با مواضع شفاف وارد شوند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره هزینه های انتخاباتی اش بیان کرد: من طلبه هستم کمتر هزینه می کنم به فایده فکر می کنم، در گذشته هزینه نکردک دم این بار هم هزینه ای پیش بینی نکردم و کسانی که به من رأی دادند و ما مورد حمایت معنوی قرار دادند و هزینه کردند همان ها هزینه می‌کنند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مسجد کانون های مساجد انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم کم هزینه مازنی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران  با محوریت بررسی راهبرد‌های همدلی و وحدت در مجلس و همگرایی با دولت سیزدهم، شیوه‌های ارتقاء مشارکت مردم در انتخابات دور دوم، ارائه سه ایده موثر برای مجلس و دیدگاه هر نامزد برای تحقق شعار سال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند: همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسئولان نظام بویژه بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزد‌های حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • اسلامی: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس رای ندادند در دور دوم می‌توانند رای دهند
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند