Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:34:53 GMT

بسته پیشنهادی رئال مادرید برای جذب امباپه(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۸۵۲

نشریه‌ آاس اسپانیا مدعی شد رئال مادرید در تابستان آینده با یک پیشنهاد ویژه برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از درخشش فوق العاده در موناکو در سال ۲۰۱۷ به پاری سن ژرمن پیوست. ستاره فرانسوی پی اس جی تا سال ۲۰۲۲ با این باشگاه قرارداد دارد اما با این وجود طی ماه های گذشته شایعات زیادی درباره انتقال او به یک باشگاه دیگر مطرح شده است؛ موضوعی که هر روز بیشتر از قبل به آن دامن زده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید محتمل ترین مقصد برای کیلیان امباپه در صورت جدایی از پاری سن ژرمن است. زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها، بارها از علاقه خود به امباپه صحبت کرده است. باشگاه رئال مادرید نیز هیچگاه احتمال جذب این ستاره جوان را رد نکرده است.

 

 

حالا و در همین رابطه نشریه‌ آاس چاپ شهر مادرید در شماره امروز خود به پیشنهاد جدید رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه اشاره کرده است. آاس مدعی شده که کهکشانی ها در تابستان آینده پیشنهاد وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی خود، به علاوه یک مبلغ گزاف را برای جذب امباپه به باشگاه فرانسوی ارائه خواهند داد. همچنین آاس در ادامه مدعی شده که لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی پاری سن ژرمن، وینیسیوس جونیور را یک بازیکن آینده دار میداند و علاقه زیادی به جذب هم وطن خود دارد؛ موضوعی که می تواند به انتقال امباپه به رئال مادرید کمک کند.

 

وینیسیوس، پدیده ۱۹ ساله رئال مادرید، این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند و زین الدین زیدان نیز علاقه‌ای به استفاده از او نشان نداده است؛ موضوعی که ادامه آن احتمال جدایی ستاره برزیلی از جمع لوس بلانکوس را افزایش خواهد داد.

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم

سعید مهری از طرفداران باشگاه رئال مادرید است.

دانلود (9MB)

دیگر خبرها

  • مدیر معروف پی اس جی قربانی جدایی امباپه
  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند