Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین قاسم پور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند دستگیری اغتشاشات اخیر از دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشات بنزینی در رباط کریم خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از دستگیر شدگان غربالگری و آزاد شدند.

وی اظهار داشت: در مجموع ۹۰ نفر در شهرستان رباط کریم پس از شناسایی دستگیر شدند که از این تعداد ۸۰ نفر با وثیقه آزاد شدند و مابقی هم در صورت نداشتن جرم سنگین با قرار آزاد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان رباط کریم میزان کشته شدگان را در رباط کریم ۲ نفر اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به خسارات وارده در جریان اغتشاشات اخیر نیز افزود: جمع بندی لازم در خصوص میزان خسارت وارده در جریان اغتشاشات صورت گرفته و به مراجع استانی نیز اعلام شده است.

به گفته وی قصورات احتمالی در جریان حوادث اخیر توسط دادستانی در دست اقدام می باشد.

کد خبر 4789588

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی تهران رباط کریم اغتشاش بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه دهم بازی مقابل صنعت نفت در آبادان ، مصدوم و درخواست تعویض داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاپیتان آماده سرخپوشان که در نیم فصل دوم به مهره کلیدی و فیکس اوسمار ویرا تبدیل شده است، در دهمین دقیقه بازی احساس درد در زانوی چپ خود کرد و دست خود را به علامت تعویض بالا برد.

عالیشاه از این اتفاق که در اوج آمادگی او رخ داده، به شدت ناراحت و عصبانی بود و دستان خود را به هم کوبید.

بلافاصله پزشک پرسپولیس بالای سر عالیشاه حاضر شد اما ناحیه ای که عالیشاه نشان داد، به شدت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که در فصل جاری برای مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی در پرسپولیس افتاده است و اگر این آسیب برای کاپیتان پا به سن گذاشته قرمزها افتاده باشد، باید گفت او باقیمانده این فصل و بخش زیادی از نیم فصل لیگ بعدی را از دست می‌دهد و بازگشت او به فرم فعلی نیز بسیار دشوار خواهد بود.

امید عالیشاه به محض برگشت به تهران ، ام آر ای خواهد داد تا میزان مصدومیت او قطعی اعلام شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت در شرق تهران
  • ۳۰۰ معتاد متجاهر در پرند، نصیرشهر و رباط کریم جمع آوری شد
  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد