Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@04:49:55 GMT

آتش‌سوزی گسترده در سوله ۵ هزار متری + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۹۵۹

آتش‌سوزی گسترده در سوله ۵ هزار متری + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک سوله پنج هزار متری در شهر قدس خبر داد. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک سوله در شهر قدس، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 8:58 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در جاده قدیم کرج، بعد از پل کفش ملی، جاده اندیشه به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب، خودروهای حامل تجهیزات تنفسی و کف به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل آتش‌سوزی خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: در محل حادثه آتش‌نشانان شهر قدس نیز حضور داشته و مشغول عملیات بودند.

وی تصریح کرد: محل حادثه ساختمان سه طبقه بزرگ به وسعت هر طبقه حدود 5 هزار بود که قصد داشتند آن را به سردخانه صنعتی تبدیل کنند.

ملکی ادامه داد: داخل تمام طبقات موادغذایی مخصوصاً انواع روغنهای غذایی، کره و ظروف بسته‌بندی نگهداری می‌شد و کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به متصاعد شدن دود و حرارت به بیرون از ساختمان، خاطرنشان کرد: شدت حرارت به قدری بالا بود که بخشی از  دیوارها و سقفها ترک خورده، دِفُرمه شده و احتمال تخریب ساختمان وجود داشت.

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از آب و تزریق کف عملیات خود را آغاز کردند، اکنون آتش خاموش شده و از سرایت بیشتر آن به اطراف جلوگیری به عمل آمده است.

ملکی با اشاره به دودگرفتگی جزئی چند آتش‌نشان در این حادثه، متذکر شد: نیروها مشغول ایمن‌سازی و تخلیه دود هستند و تا ساعتی دیگر عملیات به پایان می‌رسد.

تهران| آتش‌سوزی گسترده در کارگاه 400 متری تولید تشک + تصاویرمرگ رانندگان تیبا و 206 پس از تصادف شدید + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار تهران، کوچه پرتوی به آتش‌نشانی اعلام شد و ۲ ایستگاه به اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهن‌گری، برش و خم‌کاری آهن بود و به علت رنگرزی یک انبار رنگ حاوی مواد قابل اشتعال داشت، گفت: در یک نیم‌طبقه این کارگاه به وسعت ۵۰ متر که محل نگهداری مواد قابل اشتعال بود، آتش‌سوزی رخ داده بود و درحال سرایت به طبقه پایین بود که توسط آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد، افزود: آسیبی به کسبه و همسایگان وارد نشده است.

کد خبر 846405 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آتش‌ نشانی تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران