Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه همه راهبرد و برنامه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی شکست خورده است،گفت: امروز هم راهبرد محاصره اقتصادی آنها از اوج گذشته و ایران در حال تجربه اقتصاد بدون نفت است. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر امروز در گردهمایی  اساتید سطح عالی و خارج حوزه های علمیه که با هدف "بررسی تحولات اخیر منطقه" در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد،اظهار داشت: وظیفه همه به ویژه روحانیت استحکام، اتصال و تقویت مردم و رهبری به عنوان قاعده انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملت ایران با اراده الهی و تبدیل تهدیدات دشمنان به فرصت و حضور در همه میدان های نبرد، دشمن را پراکنده و اندیشه های ناب انقلاب اسلامی برخاسته از ولایت را بیدار کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به برنامه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: چهل سال است که جنگ بین حق و باطل با محوریت جمهوری اسلامی ایران در طرف حق و استکبار با محوریت آمریکا در طرف باطل در جریان است.

دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است،گفت: از لحاظ تاکتیکی، گرفتن یک کشتی و سقوط یک هواپیما یک عملیات است ولی از لحاظ عقبه سیاسی، یک قدرت است، تمام استراتژی‌های دشمن شکست خورده است و راهبرد آن‌ها در تحریم شکست خورد و اکنون ما در آستانه اقتصاد بدون اتکا به نفت هستیم و این نیز برای ما یک دستاورد بزرگ بود.

وی ادامه داد:قدرت انقلاب اسلامی امروز تا کیلومترها دورتر از مرزهای کشور جامه حقیقت پوشیده و امت واحده اسلامی در آستانه شکل گیری است،امروز مشاهده می کنیم که در موضوع علم و موضوعات دیگر با وجود تحریم‌ها و محاصره‌ها، به قدرت باورنکردنی رسیده‌ایم.

سردار سلامی: بد عاقبت‌های داخلی تلاش کردند آشوب‌های اخیر را تقویت کنندسردار سلامی در همدان: بسیج قلب شورانگیز احساسات انقلاب است؛ ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان مانند حمایت از مردم یمن، فلسطین و سوریه بر اساس یک فلسفه است و این فلسفه قدرت‌ساز است و این فلسفه به یک منطق و عمل تبدیل شده است.

اسرائیل امروز در یک باریکه کوچک با دیوارهای بلند بتنی حصر است

سردار سلامی گفت: رژیم صهیونیستی که قصد داشت پهنه بزرگی از جغرافیای اسلامی را فتح کند، اکنون در یک باریکه کوچک با دیوارهای بلند بتنی حصر شده است.

وی با اشاره به آشوب های اخیر کشور تصریح کرد: دشمن تصور می کرد اگر اتفاقی در کشور رخ بدهد، با فشار حداکثری، نظام یا تسلیم و یا براندازی می‌شود ولی شاهد بودیم به محض شلوغی‌ها،  ترامپ و پمپئو و ماکرون به روی صحنه آمدند و به حمایت از آشوبگران پرداختند ولی کمتر از 48ساعت مردم با غیرت ایران سیلی محکمی به آن‌ها زدند و دشمنان افسرده و شکست خورده، ناپدید شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: در چهار دهه اخیر سیلی های محکمی به دشمن زده ایم و در شرایط سخت و میدان وسیع و پیچیده جهانی، انقلاب اسلامی ایران با نصرت الهی و با حکمت مقام معظم رهبری پیشرفت کرده و اقتدار خود را افزایش داده است.

همه راهبرد و برنامه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی شکست خورده است

سردار سلامی با تاکید بر اینکه همه راهبرد و برنامه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی شکست خورده است،گفت: امروز هم راهبرد محاصره اقتصادی آنها از اوج گذشته و ایران در حال تجربه اقتصاد بدون نفت است.

در آشوب اخیر ملت ایران با حضور در صحنه برنامه دشمن را با شکست روبرو کرد

وی با اشاره به حضور ملت ایران در راهپیمایی اخیر که در حمایت از نظام اسلامی برگزار شد،گفت: مردم ایران با حضور غیرتمندانه و عزتمندانه در صحنه، استکبار ستیزی و بصیرت خود را نشان دادند و دشمن بار دیگر شکست از جمهوری اسلامی ایران را تجربه کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، قدرت‌های بزرگ را عقب رانده است، بیان کرد: همه عالم در برابر انقلاب اسلامی صف کشیدند و باهم متحد شدند تا آن را از بین ببرند و حفظ این انقلاب و گسترش آن کار بسیار دشواری بود که با یاری خداوند ممکن شد.

نظام اسلامی باید به مدلی کارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل شود

سردار سلامی با بیان اینکه نظام اسلامی باید به مدلی کارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل شود،ادامه داد: انقلاب اسلامی باید در کشورهای دیگر تکثیر پیدا کند و این تکثیر حضور فیزیکی نیست بلکه انتشار و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر و مقبولیت در قلب‌ها است.

وی با بیان اینکه برای شکست دادن قدرت‌های بزرگ باید دارای برنامه ریزی منسجمی باشیم،خاطرنشان کرد: در میدان سکون، برحسب شاخص‌های ظاهری قدرت، آن‌ها موفق هستند ولی در میدان حرکت، جمهوری اسلامی قدرتمندتر است زیرا در میدان سکون، اجسام اندازه‌گیری می‌شوند و در میدان حرکت، باورهایی مانند اراده و ایمان پیروز است.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک

شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان و هیات همراه با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع تقریب با وی دیدار و گفت‌ گو کرد.

شیخ علی الخطیب در این دیدار به تشریح اوضاع کنونی لبنان از منظر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، تعامل بین فرقه‌های مختلف موجود در این کشور اعم از شیعه و سنی، مسیحی و ...، تلاش‌های انجام شده برای جلوگیری از ایجاد فتنه‌های مذهبی و فعالیت‌های فرهنگی مجلس اعلای شیعیان لبنان از جمله نشست‌های برگزار شده با نخبگان فرهنگی و ...پرداخت.

وی در ادامه به اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله به مراکز نظامی اسرائیل اشاره کرد و با تمجید از این اقدام جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ایران اسلامی با علم به همه خطرات و تهدیدهای احتمالی به اسرائیل حمله کرد و در کنار مردم فلسطین ایستاد.

شیخ علی الخطیب افزود: اقدام اسرائیل در حمله به سفارت ایران در دمشق اقدامی احمقانه بود و ایران اسلامی با اقدام اخیر خود ثابت کرد که علی رغم اینکه بسیاری از کشورهای عربی، فلسطین را به فراموشی سپرده‌اند، در کنار مردم این کشور ایستاده است؛ ایران ثابت کرد که قوی است و از رژیم صهیونیستی نمی‌ترسد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با بیان اینکه اقدام اخیر ایران علیه اسرائیل، موجب تغییر مواضع غرب شد، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در کنار مردم فلسطین ثابت کرد که شیعه، دشمن سنی نیست بلکه حامی آن است.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری بین نهادهایی همچون مجمع تقریب و مجمع جهانی اهل بیت(ع) با مجلس اعلای شیعیان لبنان اظهارداشت: ما باید در مسائل مربوط به جهان اسلام، مذهب‌گرایی را کنار بگذاریم و با جهان عرب و اسلام در تعامل باشیم و با نخبگان جهان اسلام همکاری کنیم؛ وجود اختلافات طبیعی است اما نباید از آنها به نفع کشورهایی چون اسرائیل و آمریکا سوء استفاده شود.

شیخ علی الخطیب گفت: ما باید با نخبگان جهان اسلام در مورد مسائل راهبردی به گفت‌وگو بنشینیم، تفکر کنیم و باهم تصمیم بگیریم؛ باید قدرت‌ها و توانمندی‌های خود را بسیج کنیم، فرصت‌ها را مغتنم بشماریم و در مقابل دشمنان مشترک خود بایستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای تقریب بین مذاهب اسلامی از زمان امام خمینی(ره) تاکنون و تمجید از این اقدامات افزود: ظرفیت مجلس اعلای شیعیان لبنان نه فقط ظرفیتی منطقه‌ای بلکه ظرفیتی جهانی است که می‌توان از طریق آن با دیگر مجامع جهانی ارتباط برقرار کرد و اقدامات فرامنطقه‌ای را پیش برد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در ادامه پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین مجلس اعلای شیعیان لبنان و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی را مطرح کرد که با استقبال دبیرکل مجمع تقریب همراه شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع تقریب هم در این دیدار ضمن جویا شدن اوضاع کنونی لبنان از شیخ علی الخطیب، به تشریح جزییات اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله به مراکز نظامی اسرائیل پرداخت و گفت: همه جهان اسلام با دیدن تصاویر و فیلمهایی که از این رویداد منتشر شد، به ایران اسلامی افتخار کرد.

وی افزود: این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان داد که حتی اقتدار هسته‌ای اسرائیل هم مانع هجوم به آن نشد.

شهریاری با استقبال از سخنان نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان برای ایجاد همکاری هر چه بیشتر نهادهای فرهنگی دو کشور برای ایجاد وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی اظهارداشت: ما به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم تا کشورهای اسلامی بتوانند با مشارکت یکدیگر با دشمنان مشترک مقابله کنند.

دبیرکل مجمع تقریب همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده مجمع تقریب در راستای وحدت بین مسلمین، از برگزاری کنفرانسی با موضوع تقریب در کشور عراق و در آینده خیلی نزدیک خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • سردار فدوی: به کوچک‌ترین اقدام اسرائیل پاسخ قاطع می‌دهیم
  • کوچک‌ترین اقدام اسرائیل علیه ایران پاسخ داده می شود
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند