Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمد لطیف حسینی‌نسب اظهار کرد: هم اکنون ۲۲۰ نفر در رسانه‌های استان اعم از نوشتاری و الکترونیک مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری با کمترین دستمزد و درآمد در رسانه‌های استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: جامعه رسانه‌ای استان با وجود تمام مشکلات به لحاظ مادی در عرصه اطلاع‌رسانی همواره نقش خود را به بهترین شیوه ایفا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر خانه مطبوعات کردستان، ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از اصحاب رسانه به عنوان یک ضرورت مهم همواره دغدغه خانه مطبوعات بوده و در این راستا نیاز به حمایت بخش‌های مختلف دارد.

وی اضافه کرد: لذا توان خرید بنزین آزاد را ندارند به همین دلیل درخواست اختصاص سهمیه بنزین به این قشر را داریم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان در طول روز برای تولید و پوشش برنامه‌های خبری و تصویری متعددی در نقاط مختلف استان با خودرو شخصی حضور پیدا می‌کنند که نیاز است توجهی به مشکلات این قشر شود.

مدیر خانه مطبوعات کردستان اضافه کرد: انتظار می‌رود وزرای کشور و فرهنگ ارشاد اسلامی به این قضیه ورود پیدا کنند و نه تنها برای اهالی رسانه استان بلکه در سراسر کشور سهمیه ایی به  این قشر اختصاص دهند.

حسینی‌نسب اضافه کرد: مدیر خانه مطبوعات کردستان با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان شاغل در رسانه‌ها هزینه‌ای بابت تردد جهت پوشش برنامه‌ها دریافت نمی‌کنند، افزود: افزایش قیمت بنزین تاثیری زیادی بر روی فعالیت این قشر گذاشته و نیاز است سهمیه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ از ساعت ۲۴ روز ۲۳ آبان‌ماه با مصوبه دولت قیمت بنزین افزایش یافت و ماهیانه ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای با نرخ ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد با نرخ سه هزار تومان توزیع می‌شود.

کد خبر 467985 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهالی سودجان میزبان بارش برف بهاری شدند + فیلم

شهر سودجان از توابع بخش لاران استان چهارمحال بختیاری است. این شهر به دلیل کوهستانی بودن آن در طول سال با بارندگی های بسیاری همراه است. این روز‌ها همانند سایر نقاط کشورمان از بارش رحمت الهی بی نصیب نماند و با بارش برف بهاری در نخستین روز‌های سال بار دیگر لباس سفید به تن کرد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

سفیدپوش شدن چادگان با بارش برف بهاری + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • تدبیر اهالی رسانه برای برگزاری هر چه باشکوهتر روز قدس
  • به وقت افطار در محله‌ی گلچینان یزد
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • اهالی سودجان میزبان بارش برف بهاری شدند + فیلم