Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی اورتون با بازیکنانش خداحافظی کرد و منتظر دریافت حکم اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری «مارکو سیلوا»‌ در ساعات آینده احتمال دارد از سرمربیگری دومین تیم شهر لیورپول اخراج شود.

براساس اعلام رسانه‌‌های محلی، وی حتی خود نیز پیش‌بینی می‌کند که به سرنوشت مربیان اخراجی پیشین روبه‌روشود.

به همین دلیل منابع انگلیسی گزارش کردند که بعد از باخت 5 بر 2 شب گذشته در دربی مرسی‌ساید مقابل لیورپول، از بازیکنانش تشکر کرده و با آنها وداع گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوا 42 ساله که در گذشته تیم‌های استوریل، اسپورتینگ،‌المپیاکوس، هال‌سیتی و واتفورد را هدایت کرد، از سال 2018 مسئول فنی اورتون است.

تحت هدایت وی تیم آبی‌پوش هم اکنون با 14 امتیاز در رده هجدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر است و یکی از نامزد‌های سقوط به دسته‌ پایین‌تر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اخراج اورتون لیورپول خداحافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

دیگر خبرها