Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@20:23:26 GMT

عکس ؛ تصویری عجیب از ورزشگاه یادگار امام

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۲۶۴

عکس ؛ تصویری عجیب از ورزشگاه یادگار امام

هواداران تیم تراکتور در هوای بسیار سرد تبریز، استقبال خوبی از بازی با شاهین نداشته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که کمتر از ۹۰ دقیقه تا شروع بازی تراکتور و شاهین باقی مانده، کمتر از هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام حضور دارند. این در حالی است که اتوبان کسایی و دیگر راه های منتهی به استادیوم نیز ترافیک سبکی را تجربه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد سرمای زمستانی تبریز یکی از عوامل اصلی در استقبال کم تعداد هواداران بوده اما نمیتوان از سه شکست اخیر این تیم نیز چشم پوشی کرد. نکته مهم این که هواداران تی تی در میزبانی قبلی خود استادیوم را پر کردند و رکوردی جالب و حتی جهانی را به ثبت رساندند.

باوجود حضور کم تعداد اما هواداران حاضر در ورزشگاه با شور و حال زیادی تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. آن ها یک شعار ترکی هم می‌خوانند که محتوای آن به سرمای هوا اشاره دارد و این که در این آب و هوا نیز از تیم خود حمایت می‌کنند.

نقشه های هواشناسی دمای هوای تبریز را سه درجه بالای صفر پیش بینی کرده اند اما طبیعی است که دما در استادیوم یادگار امام کمتر از این خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور ورزشگاه یادگار امام استادیوم تراکتور تراکتور تراکتورسازی ورزشگاه یادگار امام محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد