Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:08:14 GMT

کشف بیش از ۲۳۰ کیلو تریاک و حشیش توسط پلیس یزد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۲۸۸

کشف بیش از ۲۳۰ کیلو تریاک و حشیش توسط پلیس یزد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان با یک محموله موادافیونی در محورهای مواصلاتی یزد مطلع شدند.

سردار میرحیدری با اشاره به تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر افزود: ماموران ضمن رصد دقیق اطلاعاتی، دو دستگاه خودرو پژو مربوط به سوداگران مرگ را در جاده مهریز - یزد مشاهده و در یک عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها بیش از ۲۳۰ کیلو موادمخدر شامل ۱۲۴ کیلو تریاک و ۱۰۶ کیلو و ۱۰۰گرم حشیش کشف شد.

میرحیدری با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی در این زمینه تصریح کرد: قاچاقچیان که این محموله را از شرق کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مازندران را داشتند با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 4789612

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نيروي انتظامي يزد بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت : ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
وی افزود: طرح ۲ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در لنگرود اجرا شد.
فرمانده انتظامی لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی موادمخدر خبر داد و گفت : از این افراد یک کیلو گرم حشیش ، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر موادمخدر کشف شد.
وی افزود : معتادان متجاهر و خرده فروشان  با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک