Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:10:39 GMT

تقابل تاسیسات و کازرون در تهران در هفته ششم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۲۸۹

تقابل تاسیسات و کازرون در تهران در هفته ششم

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار فردا جمعه ۱۵ آذرماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود. در این هفته تیم تاسیسات دریایی تهران میزبان تیم شهید شاملی کازرون خواهد بود. این بازی برای هر دو  تیم مهم است چرا که شهید شاملی کازرون می تواند با کسب پیروزی در این دیدار به صدر جدول برود و تاسیسات که با بدشانسی صدر جدول را از دست داده است شانس صعود به رده دوم جدول را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دومین دیدار هفته، تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم ارشیا شید طرقبه خواهد بود. تیم ارشیا با وجود گذشت پنج هفته از لیگ هنوز موفق به کسب امتیاز نشده و همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ قرار دارد. تیم نفت و گاز گچساران هم از تیم فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی خواهد کرد. 

اما آخرین دیدار هفته عصر فردا بین دو تیم اشتاد سازه مشهد صدرنشین لیگ و هواپیمایی کیش ایر در شهر مشهد برگزار خواهد شد. 

برنامه بازیهای هفته ششم به این ترتیب است : 

* تاسیسات دریایی تهران - شهید شاملی کازرون
* ذوب آهن اصفهان - ارشیا شید طرقبه
* نفت و گاز گچساران- فولاد مبارکه سپاهان
* اشتاد سازه مشهد- کیش ایر ( ساعت 13:30)

جدول رده بندی لیگ نیز به این شرح است : 

۱- اشتاد سازه مشهد با ۸ امتیاز
۲- شهید شاملی کازرون با ۸ امتیاز 
۳- تاسیسات دریایی تهران با ۷ امتنیاز 
۴- هواپیمایی کیش ایر با ۶ امتیاز 
۵- فولاد مبارکه سپاهان با ۵ امتیاز 
۶- ذوب آهن اصفهان با ۴ امتیاز 
۷- نفت و گاز گچساران با دو امتیاز 
۸-  ارشیا شید طرقبه بدون امتیاز 

کد خبر 4789518

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال تاسیسات دریایی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مارک ویلموتس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید و نکته جالب این مسابقه درخشش بازیکنان تعویضی در این مسابقه بود.

ربیعی محسن آذرباد، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، محمد جوادمحمدی و ارشیا سرشوق را به میدان فرستاد و از این جمع 3 بازیکن تعویضی دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کردند و تاثیر گذار بودند.

ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن با ارسال پاس برای فردین یوسفی این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه این بازیکن گل اول ذوب آهن را رقم زد تا آنها در دقیقه 90 مسابقه از حریف خود پیش بیفتند.

دومین گل ذوب آهن توسط محمدجواد محمدی دیگر تعویضی این تیم با یک استارت طولانی و ضربه دقیق به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی دو گله ذوب آهن داشته باشد و تاثیرگذار ظاهر شود.

دیدار ذوب آهن و آلومینیوم یک مسابقه نزدیک و تاکتیکی بود که در نهایت ذوب آهن در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داد و به پیروزی رسید.

دیگر خبرها

  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید