Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار پنجم تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امروز پنجشنبه مقابل هند برگزار شد و طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۴۸ بر ۱۹ مقابل حریف خود به برتری دست یافتند.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر بانوان در حالی دیدار امروز برابر هند را با پیروزی تمام کردند که  پیش از این نیز مقابل این تیم صاحب برتری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پیش از این مقابل کامبوج، هند و افغانستان پیروز شده و نتیجه دیدار با تایلند را واگذار کرده بودند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران فردا برای کسب جایگاه چهارم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مصاف افغانستان می رود.

مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در پاتایای تایلند جریان دارد. ۱۴ تیم در بخش مردان و ۸ تیم در بخش بانوان برگزار کننده این رقابت هاهستند.  
در پایان مسابقات و در بخش مردان ۴ سهمیه پارالمپیک و در بخش بانوان هم سه سهمیه پارالمپیک توزیع خواهد شد.

کد خبر 4789421 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان هندوستان پارالمپیک تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان مارک ویلموتس کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال نساجی مازندران برانکو ایوانکوویچ تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد

با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی تنیس برای نخستین بار ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.

این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در شرایطی برگزار می‌شود که در بخش آقایان ۲۹ و در بخش بانوان نیز ۱۵ تیم حضور خواهند داشت.

نخستین دوره مسابقات بین المللی تنیس ساحلی طی دو هفته برگزار خواهد شد که هفته نخست ۶ تا ۹ اردیبهشت و هفته دوم ۱۰ تا ۱۴ این ماه در جزیره کیش زمان بندی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد